zabezpieczenie fugi

1. Data: 2002-09-19 18:54:50

Temat: zabezpieczenie fugi
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy fuge (w kuchni, przed wilgocia) mozna dodatkowo w jakis sposob
zabezpieczyc? a jesil tak to czym i gdzie to mozna kupic.
takie dodatkowe zabezpieczenie ma wogole sens?

pozdr.
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-09-20 08:46:50

Temat: Re: zabezpieczenie fugi
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja pisze:

>czy fuge (w kuchni, przed wilgocia) mozna dodatkowo w jakis sposob
>zabezpieczyc? a jesil tak to czym i gdzie to mozna kupic.
>takie dodatkowe zabezpieczenie ma wogole sens?

sa do tego specjalne preparaty firm atlas (delfin) i ceresit, w
sklepach z plytkami, klejami etc.

1. Data: 2002-09-20 12:00:35

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sa do tego specjalne preparaty firm atlas (delfin) i ceresit, w
> sklepach z plytkami, klejami etc.

Radze zapytac kilku fachowców (najlepiej plytkarzy) bo slyszalem ze "Atlas"
nie jest zbyt dobry - aczkolwiek sam nie sprawdzalem.

1. Data: 2002-09-22 19:00:13

Od: "_" <n...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Radze zapytac kilku fachowców (najlepiej plytkarzy) bo slyszalem ze
"Atlas" nie jest zbyt dobry - aczkolwiek sam nie sprawdzalem.

Uzywalam. Rzeczywiscie za dobry nie jest.
Lepiej poszukac innego srodka. Interesuje mnie ten temat, bo wkrotce musze
zaimpregnowac fugi w mojej ubikacji. Widzialam ostatnio jakis srodek w
Castoramie. Drozszy od Delfina ale podobno o niebo lepszy.
Hania

1. Data: 2002-09-23 05:55:30

Od: "Koltys, Radoslaw (POLAND)" <R...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

>czy fuge (w kuchni, przed wilgocia) mozna dodatkowo w jakis sposob
>zabezpieczyc? a jesil tak to czym i gdzie to mozna kupic.
>takie dodatkowe zabezpieczenie ma wogole sens?

Hagesan.
do kupienia w Castoramie.

R.

Materialy scierne jesli szlifujecie to potrzebujecie
kto robi kotły gazowe z tą technologią?
Re: promocja zlewozmywak + bateria
Kominek a spółdzielnia
czyszczenie drewna