zabieg zlikwidowania przykurczu dupuytrenta

1. Data: 2007-06-11 17:56:41

Temat: zabieg zlikwidowania przykurczu dupuytrenta
Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

moj tata ma taki w lewej dloni. pytalam w klinice szybkiej chirurgii,
robia to naturalnie, bez narkozy, bezkrwawo i wypuszczaja do domu po
parunastu minutach. to ponoc bardzo prosty zabieg.

natomiast wedlug pani w klinice on jest przez NFZ okreslany jako
szpitalny i na NFZ oni nie moga mojemu tacie tego zrobic. za pieniazki,
naturalnie, moga go przyjac juz dzis, jutro. z tym, ze za te parenascie
minut zabiegu licza sobie 1000zl (co i tak wg cennikow w klinikach w
internecie jest niewiele).

jak to jest? czy to tylko ta konkretna klinika nie moze tego zabiegu na
NFZ wykonywac, czy mam sobie dac spokoj z szukaniem innej, bo wszedzie
mi powiedza to samo, a tate wpakowac z tej okazji do szpitala?

Boska po artroskopii kolana modlaca sie o narosniecie tkanki wloknistej.

2. Data: 2007-06-12 12:04:14

Od: "Greg" <n...@k...tylko.grupa> szukaj wiadomości tego autora

> jak to jest? czy to tylko ta konkretna klinika nie moze tego zabiegu na
> NFZ wykonywac, czy mam sobie dac spokoj z szukaniem innej, bo wszedzie mi
> powiedza to samo, a tate wpakowac z tej okazji do szpitala?

to zależy czy posiada taką procedurę w pakiecie usług.
Niestety coraz częściej pakiety usług przyznawane są indywidualnie
dla danych jednostek (biorą pod uwagę posiadany sprzęt i kadrę)

prowdopodobnie chodzi tutaj o procedurę:

5.06.00.0000602 - operacyjna: tenotomia, wydłużnie ścięgna,
nacięcie torebki stawowej, uwolnienie przykurczu,
redresja stawu, zabiegi na mięśniach-rozcięgnach
- 150 pkt. x ileś tam złotych - w twoim regionie na pewno
powyżej 10 ... - tyle płaci za to szpitalowi NFZ.

pzdr.

Bol polowy szczeki po dentyscie
Kiedy u nas Xenical OTC ?
Jak zwalczyc sennosc w ciagu dnia ?
Nadciśnienie-puls jaki powinien byc podczas cwiczeń
Bdb Stomatolog - Kraków