zabielanie kapusty - prośba o rad

1. Data: 2003-12-24 08:38:53

Temat: zabielanie kapusty - prośba o rad
Od: "Antoś" <k...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry.

Takie pytanko: czy kapustę lepiej zabielić śmietaną po wystygnięciu (nie
zwarzy się, ale co będzie, gdy się ją podgrzeje) czy też lepiej zahartować i
do gorącej?

Dziękuję za liczne porady i Świąt smacznych życzę,
A.

1. Data: 2003-12-28 01:03:06

Temat: Re: zabielanie kapusty - prośba o rad
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie pytanko: czy kapustę lepiej zabielić śmietaną po wystygnięciu (nie
> zwarzy się, ale co będzie, gdy się ją podgrzeje) czy też lepiej zahartować
> do gorącej?
====
Kolego. Widocznie używasz kiepskiej śmietany, skoro masz problemy. Piszę tu
o tym od dawna. Ludzie, nie kupujcie śmietany, która warzy się!
Polecam śmietany niewarzące, bez dodatków chemicznych: Radostowa i Mildes,
oraz z chemią: Piątnica. Wiem, że w różnych rejonach kraju zaopatrzenie jest
różne, ale spróbuj poeksperymentować. Kupuj za każdym razem inną śmietanę,
tak długo, aż trafisz na porządną! I potem trzymaj się jej.
Śmietana 18% po dodaniu do gorącego dania, jeśli jest w miarę naturalna, nie
ma prawa się zwarzyć! Śmietany "ulepszane" warzą się albo robią się
niby-grudki, albo nie chcą się rozpuścić. Nawet nie wiesz ile składników
może być w 21 wieku w śmietanie. Czasem dziwię się, że jakaś część
składników pochodzi jeszcze od krasuli.

waldek
=====

smaczna piosenka
Wesołych Świąt !!!
soczewica w Krakowie
Ratunku!!! Karpik zasnął!!!!!!!!!! Co z nim teraz??? PILNE
Wxpres cisnieniowy PROBLEM