zaburzenia błędnika - jak postępować, jaki lekarz

1. Data: 2009-07-26 20:54:23

Temat: zaburzenia błędnika - jak postępować, jaki lekarz
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy macie jakieś doświadczenia z zaburzeniami błędnika?
nie wiem, czy to schorzenie samego błędnika, czy tylko skutek czegoś
innego - jaki lekarz? laryngolog? albo - jacy lekarze

jednym z objawów jest rodzaj udaru po obrotach (np jednym fikołku) albo
silniejszej turbulencji podczs lotu samolotem, choroba morska w całej
okazałości
objawy te oraz choroby lokomocyjnej nawróciły po latach

2. Data: 2009-07-26 22:04:32

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

yapann pisze:
> [...]
> okazałości
> objawy te oraz choroby lokomocyjnej nawróciły po latach

Jeżeli stan zapalny błędnika to laryngolog, bo to w okolicach ucha
wewnętrznego.

STranger
5435

3. Data: 2009-07-26 23:15:22

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> Jeżeli stan zapalny błędnika to laryngolog, bo to w okolicach ucha
> wewnętrznego.

To może być zapalenie ucha środkowego. Już to przechodziłam (łącznie z tym
świstem w uszach).

--
animka

4. Data: 2009-07-27 06:36:34

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lip, 22:54, "yapann" <y...@o...pl> wrote:
> [...]
> okazałości
> objawy te oraz choroby lokomocyjnej nawróciły po latach

Będę banalna,,,MENIER ma najcudowniejsze objawy błędnikowe....
www.meniere.pl
Pozdrówko
-aszheri-

5. Data: 2009-07-27 22:28:57

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

> To może być zapalenie

całe życie ?
i nie ma szumów, nigdy

(i to zapalenie ucha powoduje objawy choroby lokomocyjnej i zawroty głowy
jak po wykręceniu w sokowirówce? )

6. Data: 2009-07-30 20:22:55

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yapann" <y...@o...pl> wrote in message
> [...]
> okazałości
> objawy te oraz choroby lokomocyjnej nawróciły po latach

Jak najszybciej zgłosić się do laryngologa, ten może w specyficznych
przypadkach posiłkować się neurologiem.

Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

na ulicy, co robić w takiej sytuacji?