zachwaszczony teren

1. Data: 2000-11-28 20:35:48

Temat: zachwaszczony teren
Od: "toma3" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dosyć spory (3000m2) kawałek terenu, na którym chcę na wiosnę zakładać
ogród. Lecz jest mały problem - teren ten od wielu lat porastają chwasty -
perz, trawa itp. Utworzyła się b. gęsta darnina, którą ciężko jest usunąć,
jak diabli.
Roundap niewiele zdziałał, ręcznie to będę to robił ze dwa lata, a o ciężki
sprzęt ciężko. A do tego jest sporo małych korzeni dzikiej śliwy ałyczy,
którą usuwałem na wiosnę.
Może ktoś miał podobne doświadczenia. Mile widziane wszelkie sugestie.

Pozdrawiam Tom
t...@p...onet.pl

2. Data: 2000-11-29 08:28:46

Temat: Re: zachwaszczony teren
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś miał podobne doświadczenia. Mile widziane wszelkie sugestie.
Moja sugestia jest taka:
1.Roudup stosuj wtedy gdzy rosliny sa duze i mocno rosna - np. w maju.
2.Nie wypalaj od razu calej dzialki opryskami. Zrob sobie jakies poletka
w odpowiednich miejscach, w ktorych posadzisz kwiaty.
3.Karczowanie zaczynaj od malych drzewek. Kiedy bedzie juz dosc lyso
ucieszysz sie zostalo kilka wiekszych drzewek.
4.Pozostaw w kacie ogrodu troszke chaszczy dla ptakow.
6.Dobrze rozplanuj nowe nasadzenia - zebys pozniej nie musial ze 100
kilogramowymi okazami biegac po ogrodzie.
7.Nie musisz sie oczywiscie stosowac do wszystkich alecen na raz.

D.P.

3. Data: 2000-11-29 13:18:26

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja na swoje 3 000 m2 wynajęłam chłopa który zaorał i zbronował ziemię.Nie
wziął dużo. Potem wałowanie i po kłopocie, pod warunkiem że od razu
zaczniesz zagospodarowywać.

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

"toma3" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> którą usuwałem na wiosnę.
> Może ktoś miał podobne doświadczenia. Mile widziane wszelkie sugestie.

wybryk datury i natury?
Juka
coś dla ostrożnych
OGRÓD