zacieki na kabinie prysznicowej

1. Data: 2005-07-25 15:34:02

Temat: zacieki na kabinie prysznicowej
Od: "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się jakoś złożyło, że do łazienki kupiliśmy z mężem kabinę prysznicową z
gładkiego szkła... no i ciągle jest zachlapana :-(
Ostatnio czytałam natomiast, że są środki zapobiegające powstawaniu takich
zacieków z wody, niestety nie udało mi się takiego środka wypatrzyć w żadnym
super- hiper markecie, są tylko do mycia. Używam cifa i jestem z niego
zadowolona lecz nie jestem w stanie czyścić szybek co drugi dzień :-(
Czy można dostać takie środki na naszym rynku, no i czy są one skuteczne?

Pozdrawiam Bunny

2. Data: 2005-07-25 15:38:26

Temat: Re: zacieki na kabinie prysznicowej
Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bunny" <m...@w...to.interia.pl> wrote in message
> [...]
> :-(
> Czy można dostać takie środki na naszym rynku, no i czy są one skuteczne?
Słyszałam kiedyś o środkach którymi sie czyści szyby samochodowe by się
brud nie czepiał i łatwo schodził może iśc w ta stronę i poszukać w
kosmetykach do samochodu??? Piszcie piszcie swoje pomysły bo ja też myślę o
kupnie takiej kabinki.
Yaris

3. Data: 2005-07-26 07:15:37

Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :-(
> Czy można dostać takie środki na naszym rynku, no i czy są one skuteczne?

Witajcie,
Bedac w Castoramie polecono mi srodki firmy HG Polska,
osobiscie wyprobowalam kilka z nich i rzeczywiscie sa dobre.
Hagesan Blekitny sluzy mi do czyszczenia armatury,
a jest:
http://www.hgpolska.pl/php/grupy_szczegol.php?nr=70
on to ponoc zabezpiecza [tworzy warstwe ochronna] kabine
przed czestym osadzaniem sie kamienia i zaciekami.
Nie jest tani [ok. 50 zl], ale to koncentrat i jest bardzo wydajny.
Ponoc dyrektor Castoramy uzywa tego preparatu w domu
i czysci kabine raz na 2-3 m-ce..Pytanie jak czesto sie kapie ;-)

Pozdrowienia,
AKS

4. Data: 2005-07-26 11:46:55

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKS"

> Hagesan Blekitny sluzy mi do czyszczenia armatury,

kiedys mialam takie do czyszczenia marmuru - porazka, nie dziala

--
www.aem.pl GG: 1145538

Czyszczenie/konserwacja wanny z hydromosażem
lodowka Samsung inne takiej klasy
Domek letniskowy-całoroczny
Pilnie kupie!!!!
płytki bez plastikowych listew jak to wygląda!