zaciskanie zębów

1. Data: 2003-07-16 18:22:40

Temat: zaciskanie zębów
Od: "Jagoda" <j...@...gryfnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mój mąż od pewnego czasu pod czas snu, zgrzyta zębami lub zaciska bardzo
mocno szczękę. Po przebudzenia odczuwa przez dłuższy czas ból zębów i kości
szczękowych.

Jakie znacie sposoby na "nie zaciskanie zębów"???
Pozdrawiam
Jagoda

2. Data: 2003-07-16 19:31:07

Temat: Re: zaciskanie zębów
Od: "Adam" <s...@o...no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:bf455k$ofb$...@a...news.tpi.pl,
Jagoda <j...@...gryfnet.pl> zostało napisane:

> [...]
> zębów i kości szczękowych.
>
> Jakie znacie sposoby na "nie zaciskanie zębów"???

szyna relaksacyjna.
pytaj w gabinetach stom.

--
Adam gg# 402495
_________

3. Data: 2003-07-16 20:18:46

Od: "Maciek \(pl\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <j...@...gryfnet.pl> wrote in message
> [...]
kości
> szczękowych.
>
> Jakie znacie sposoby na "nie zaciskanie zębów"???

Ja bym radził wprowadzić miłą atmosferę w domu :)

4. Data: 2003-07-16 21:04:42

Od: "Jagoda" <j...@...gryfnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kości

> Ja bym radził wprowadzić miłą atmosferę w domu :)

W domu jest oki, gorzej z pracą, ale cóż.....w szczecinie trzeba sie trzymać
tego co jest...a o zęby trzeba dbać:)

5. Data: 2003-07-16 21:53:43

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <j...@...gryfnet.pl> napisał(a) tak:
> [...]
kości
> szczękowych.
>
> Jakie znacie sposoby na "nie zaciskanie zębów"???

W USA i Kanadzie srasznie parę lat temu ten problem poruszano, aż
myślałem, że to nowa moda. Ale fakt faktem, szczęki ludzi bolały - może to
znak cywilizacji? Zatem wymyślono miękką wkładkę z tworzywa sztucznego,
którą się na noc między zębami trzyma. Może i to się zwać 'szyna'
relaksacyjna ;-)

Jerzy

6. Data: 2003-07-16 22:05:22

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bf49eb$dho$...@a...solutions.net.pl,
Adam <s...@o...no.spam.pl>:
> W wiadomości:bf455k$ofb$...@a...news.tpi.pl,
> Jagoda <j...@...gryfnet.pl> zostało napisane:

> szyna relaksacyjna.
> pytaj w gabinetach stom.

300 zlotych
w warsztacie protetyki bezposrednio u technika - 60 zlotych

--
Robert

7. Data: 2003-07-17 04:17:53

Od: "JacekG." <j...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Objawy wskazują na chorobę zwaną bruksizm. Poszukaj na necie jest o tym
trochę.
JacekG.

8. Data: 2003-07-17 07:00:07

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert <s...@o...pl> napisał(a):

> 300 zlotych
> w warsztacie protetyki bezposrednio u technika - 60 zlotych

Jeszcze niecały rok temu taka szyna była w całości refundowana przez KCH. Nie
wiem jak jest teraz.

Pozdrawiam...

9. Data: 2003-07-17 16:09:35

Od: "Adam" <s...@o...no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:bf5hhn$dee$...@i...gazeta.pl,
Magdalena Chlebna <m...@N...gazeta.pl> zostało napisane:

> Jeszcze niecały rok temu taka szyna była w całości refundowana przez
> KCH. Nie wiem jak jest teraz.

? w ktorej kch?

--
Adam gg# 402495