zaczynam dziete ;)

11. Data: 2002-04-23 09:21:26

Temat: Re: zaczynam dziete ;)
Od: "Walbrzych" <w...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qurcze! Ubiegłeś mnie ;-). Właśnie miałam napisać, że tak właśnie powinien
> wyglądać
> proces odchudzania się i jak widać są jeszcze ludzie, którzy potrafią
robić
> to rozsądnie.
>
> Pozdrawiam,
> Anastazja

Dzieki ;)) kiedys probowalem sie odchudzac poprzez glodowke, moze to nie
jest taki zly pomysl - ale skonczylem jak moja ciotka zaczela mdlec stosujac
to samo przez tydzien :)). Dobra recepta jest ruch i nikt mi nie powie ze
lepiej siedziec w domu i nic nie jesc. Dosc, ze jest to meczace to jeszcze
mozna sie nabawic jakis chorob, a ruch to ZDROWIE :))) Polecam i w dodatku
nic nie kosztuje jak produkty typu slim fast, czy jakies inne ostanio modne
produkty zawierajace elkarnityne itp

ps. Grupe dyskusyjna dieta znalazlem dosyc niedawno. Postanowilem zabrac
glos i podzielic sie swoimi doswiadczeniami.
Raczej komus kto chce stracic troche kilogramow nie powinno zalezec na tym
zeby zrobic to jak najszybciej, skoro do tej pory wazyl duzo i spokojnie z
tym zyl. Zdrowe odchudzanie to 5 kilogramow na miesiac. Hi te 5 pierwszych
zawsze najlatwiej stracic pozinej sa troche schody, chwile zalamania
poniewaz co wchodzi sie na wage to jest tyle samo i czemu ja nie ide w dol ?
, a moze to nie ma sensu ?, jednak ma bo po nastepnych paru dniach znowu
upragnione mniej.
Zeby schudnac to:: 1 trzeba chciec i robic to z glowa
2 trzeba byc wytrwalym i konsekfentnym
3 ograniczyc jedzenie (ale nie calkiem jakies
kielki) natomiast zaczac uprawiac sporty (napweno jest cos co kazdy lubi:
spacery, gory, rower, plywanie, bieganie, itp) :)))))

Zycze wszystkim powodzenia i sobie tez :)))
Pozdrawiam
Tomasz Gasior
gg 150218

12. Data: 2002-04-23 09:32:01

Od: "Starlett" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pozwolisz że się przyłącze??? co prawda mam inny przepis, ale mam nadzieje
że uda mi się powtórzyć mój wyczyn sprzed dwóch lat. Wtedy to po ciąży
schudłam 12 kg ( w trzy miesiące) Ważyłam 82 kg - spadłam na 70, przez te
dwa latka troszę przybrałam ( 3 kg ) i terazchciałąbym wrócić do wagi sprzed
4 lat czyli 64 kg - przy wzroście 172.
Moj sposób na to to dieta 1000 - 1200 kal.
I śniadanie ok. 9.00 płatki z jogurtem O% i owocem 250 - 300 kal
II śniadanie ok. godziny 13.00 - 14.00 w stylu deseru - np Pysio Bakomy -
200 kal.
obiad - choxhelka zupy bez śmietany! + gotowane mięso + warzytwa, surówki
itp
2 razy w tygodniu siłownia - ćwiczenia aerobowe
codziennie w domu orbitrek 20 - 30 minut
tygodniowo ok 1 kg chudnie się bez problemu
w poprzedniej diecie apatyt zabijałam pijąc zioła ojca Klimuszki na
odchudzanie - ale nie kupione gdzież z gazety na zamówienie, ale w
zielarskim sklepie kupiłam każde zioło osobno i wymieszałam w domu, taką
mieszankę piłam 3 razy dzennie pół godziny przed jedzeniem
Teraz jestem na czerwonej cherbacie - też niweluje w pewnym stopniu uczucie
głodu, ale jakoś brak mi samozaparcie i może ta deklaracja na grupie
bardziej mnie zmotywuje

Przy okazji pozdrawiam Formułowiczów :-)))

Użytkownik "Walbrzych" <w...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> postanowilem poinformowac ze zaczynam diete (nie wiem jak to zrobie)
obecnie

13. Data: 2002-04-24 08:27:53

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anastazja" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
powinien
> wyglądać
> proces odchudzania się i jak widać są jeszcze ludzie, którzy potrafią

Od początku istnienia grupy ( patrz archiwum ), parę osób pisze
ciągle to samo. M. in. ja.

Nie ma diety cud.
Dieta NŻT i ruch.
Nigdy_nie_możesz_już _powrócić_do_starego_modelu_odżywiania.Szczególnie
po 40 - tce.
W styczniu 2001 ważyłem 90 kg.Wzrost 176 cm. Dziś nadal ważę74,przybyło
trochę mięśni, zawartość tłuszczu ca 21 %.
Mało tego. Chudłem w trakcie rzucania palenia. Przestałem palić
papierosy w lutym 2001,
w czerwcu byłem lżejszy o 14 kg. Bajką jest to, że jak rzuca się
palenie, to się tyje. Paliłem 25 lat.

Gratulacje dla Grzegorza. Trzymaj tak dalej!!!
Skoncentruj się na okresie zimowym.

Pzdrw
Piotr

14. Data: 2002-04-25 06:24:57

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jest efekt:
> rok 2000 - waga 125
> rok 2001 - waga 120
> rok 2002 - waga 115

A mój taki :

- wzrost 174 cm

09.1999 - waga 98 kg
10.1999 - waga 91 kg
11.1999 - waga 83 kg
12.1999 - waga 82 kg
01.2000 - waga 82 kg
02.2000 - waga 81 kg
03.2000 - waga 81 kg
04.2000 - waga 80 kg
05.2000 - waga 80 kg
06.2000 - waga 79 kg
07.2000 - waga 78 kg
08.2000 - waga 77 kg
09.2000 - waga 77 kg
10.2000 - waga 76 kg
11.2000 - waga 76 kg
12.2000 - waga 75 kg
01.2001 - waga 75 kg

cały 2001 rok 75-77 kg

04.2002 - waga 77 kg

Pozdrawiam i wytrwałości życzę

"Jadarek" - Dariusz Kral (2 lata 7 mies. na ZO)

15. Data: 2002-04-25 09:48:53

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A mój taki :
>
> - wzrost 174 cm

[...]

> 09.1999 - waga 98 kg
> cały 2001 rok 75-77 kg
>
> 04.2002 - waga 77 kg
>
> Pozdrawiam i wytrwałości życzę
>
> "Jadarek" - Dariusz Kral (2 lata 7 mies. na ZO)

A moja: w 1998 r - 56 kg/161cm , a dzisiaj ok. 52 kg
i żeby było śmieszniej - odżywiam się bardzo tłusto i smacznie : )

Pozdrawiam
Krystyna (prawie 4 lata na ŻO)

16. Data: 2002-04-26 22:04:15

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aa8jjd$gqj$1@news.onet.pl...

17. Data: 2002-04-27 11:50:06

Temat: Odp: zaczynam dziete ;)
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anastazja <a...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3cc51856$...@n...vogel.pl...

> [...]
> wyglądać
> proces odchudzania się i jak widać są jeszcze ludzie, którzy potrafią

Ja tez,ja tez sie rozsadnie odchudzam;)
Zainteresowanym moge podeslac dietke.
Po 2 porodach przy wzroscie 165 waze 56 kg.Ale ze mnie chwalipieta:))

Pozdrawiam.Magda

18. Data: 2002-04-27 11:53:40

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Starlett <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa39hj$p3g$...@n...tpi.pl...

> codziennie w domu orbitrek 20 - 30 minut

Sorki a co to jest orbitek?

Magda

19. Data: 2002-04-30 09:39:51

Od: "Veno" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mada" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> Powodzenia!
> Ja postanawiałam chyba ze 100 razy. Zawsze kończyło sie na niczym. Później
> moj przyjaciel powiedział, że jak schudne to zabierze mnie na wycieczkę do
> "ciepłych krajów"! Przez 3-mce zrzuciłam 10 kilo!!!!! Musisz wyznaczyć
sobie
> date do kiedy stosujesz diete i dać sobie nagrode - na pewno sie uda!!!

Według mnie sam lepszy wygląd jest już nagrodą. Bo czy stosuje się dietę i
ćwiczenia, aby lepiej wyglądać, czy aby np. pojechać na wycieczkę? :-)

Pozdrawiam - Veno

20. Data: 2002-05-08 10:29:44

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veno" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam - Veno
> wyglad to jedno a samopoczucie i forma to drugie i chyba cenniejsze jesli
chodzi o nagrode.
pozdr
magda

wegle, cukry, cukierki:-)