zadziwiające zachowanie kobiet

91. Data: 2009-02-23 22:41:23

Temat: Re: zadziwiające zachowanie kobiet
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Nie no, ustalcie to między sobą

rzućmy losy.
orzełek czy reszka?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

92. Data: 2009-02-23 22:42:01

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> A nie w głowie?
> Zresztą co za różnica

kurwa, żebyśmy się nie pomylili

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

93. Data: 2009-02-23 22:43:03

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ktoś jeszcze tak ma/miał?
> ja już wyobraź sobie - przestałem. o czym to może świadczyć?

osiągnales szczyt swoich mozliwosci :D

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

94. Data: 2009-02-23 22:43:10

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 22:40, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> kto jeszcze tak ma/mia ?
> ja ju wyobra sobie - przesta em. o czym to mo e wiadczy ?

Czytaj szybciej posty, bo wychodzisz na papugę

95. Data: 2009-02-23 22:43:38

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Masz rację. Hipotetyczny słoik nie ma znaczenia

wiedziałem że ostatecznie nikt z was się nie zdecyduje

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

96. Data: 2009-02-23 22:43:56

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Masz rację. Hipotetyczny słoik nie ma znaczenia

zaraz dojdziemy do tego, że obiecamy solennie, że słoik będzie
praktyczny. na żadne spotkanie nie przyjdzie, kurcze.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

97. Data: 2009-02-23 22:45:56

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> osiągnales szczyt swoich mozliwosci :D

o tym właśnie też pomyślałem.
jednak porzuciłem tę hipotezę, bo razem z tym "przestaniem"
zacząłem widzieć cel i swoje ograniczenia na drodze "do"

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

98. Data: 2009-02-23 22:46:31

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 23:35, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> wypada mi się teraz tylko powiesić.
> jako reprezentant tych 20-stu % wpadłbym w depresję, a tak...
> nie dałaś mi wyboru.
>
> babo

Jak dla mnie to se mozesz byc obwies, tylko sie nie obwies.

99. Data: 2009-02-23 22:46:53

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Czytaj szybciej posty, bo wychodzisz na papugę

co tam, zgadzam sie na wszystko, byle tylko adamoxa skonfrontować z jego
przeznaczeniem

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

100. Data: 2009-02-23 22:47:26

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> wiedziałem że ostatecznie nikt z was się nie zdecyduje

za jakiś czas przeczytasz tego posta i falki ci sie przewrócą

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

Grzegorz Napieralski - prośba
Zabij pedała w imie Boże
na ten nocny stendbaj... :)
Ideologiczny Kaganiec homoseksualny
Z pl.sci.filozofia Re: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga (was: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga)