zakup iglakow i drzewek

1. Data: 2002-03-25 07:59:13

Temat: zakup iglakow i drzewek
Od: "andrzej" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Witam Serdecznie

Wiem, wiem .............. moze temat nieatrakcyjny ale gdzie tanio kupic
swierki, sosny, cisy w okolicach Bielska-Bialej.

pozdrawiam
Andrzej

2. Data: 2002-03-25 20:42:12

Temat: Re: zakup iglakow i drzewek
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Wiem, wiem .............. moze temat nieatrakcyjny ale gdzie tanio kupic
> swierki, sosny, cisy w okolicach Bielska-Bialej.

mnie wyszlo taniej z transportem kupic kolo Olsztyna.
Za transport sporej ilosci zaplacilem 700 zl, a material duuuzo tanszy niz
na poludniu Polski.
Zobacz
www.lasprywatny.pl

wojtek Pa

3. Data: 2002-03-25 22:52:00

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mnie wyszlo taniej z transportem kupic kolo Olsztyna.
> Za transport sporej ilosci zaplacilem 700 zl, a material duuuzo tanszy
> [...]

Szczęka opada z wrażenia, i nie tylko. Tego nawet Mrożek by nie
przewizdiał.
--
Pozdr. Jerzy

4. Data: 2002-03-27 07:56:47

Temat: Odp: zakup iglakow i drzewek
Od: "Matula" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mając w sąsiedztwie szkółki: Pudełek, Pudełko w Pisarzowicach czy Walaszczyk
w samym Bielsku.
Tadeusz
Użytkownik andrzej <a...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7mlb5$j6l$...@n...tpi.pl...