zakwas w maszynie do chleba

1. Data: 2006-02-26 19:52:15

Temat: zakwas w maszynie do chleba
Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poradzcie prosze Mili Drodzy ,czy mozna piec chleb na zakwasie w maszynie?
Podobno istnieje niebezpieczeństwo, że przy dłuższym czasie wzrastania
chleba w maszynie, dojdzie do reakcji powłoki, którą jest powleczony kubełek
do wyrastania z kwasami z ciasta chlebowego.
Jesli to ma jakies znaczenie to posiadam automat AFK BME-3 .

pozdrawiam cieplo!
monika

2. Data: 2006-02-27 14:35:49

Temat: Re: zakwas w maszynie do chleba
Od: MaciejKa <m...@n...pacaneum.com> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Ja pieke od prawie 2 lat i nie zaobserwowalem efektow ubocznych. Mam
jakiegos Clatronica.

Pozdr,
Macius Dru/ogi

3. Data: 2006-02-28 18:40:46

Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "MaciejKa" <m...@n...pacaneum.com> napisal w wiadomosci
> Hej,
>
> Ja pieke od prawie 2 lat i nie zaobserwowalem efektow ubocznych. Mam
> jakiegos Clatronica.

Dzieki! zakwas sie robi , bede dzialac :)

pozdrawiam
monika

4. Data: 2006-02-28 18:58:30

Od: "Roman Miler" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja pieke od prawie 2 lat i nie zaobserwowalem efektow ubocznych. Mam
> jakiegos Clatronica.

... a można prosić o jakiś przepis na chleb na zakwasie do maszyny...

--
}} Roman Miler (Rolim) ROMAG 02-867 Warszawa Baletowa 177 D
}} http://www.romag.istore.pl roman(at)miler(dot)pl NIP 632-124-72-62

5. Data: 2006-02-28 21:48:33

Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... a można prosić o jakiś przepis na chleb na zakwasie do maszyny...

Prosze bardzo ;)

http://domowe.forumer.pl/viewtopic.php?t=111 ( chlebek 7 zbóż)

http://domowe.forumer.pl/index.php ( rozniste przepisy na chlebki)

http://chleb.info.pl/ ( duzo cennych porad dot. zakwasu i pieczenia )

http://www.sys21.de/viewforum.php?f=7 ( chlebowe forum)

Ja automat mam od tygodnia i na razie eksperymentuje korzystajac z przepisow
z internetu.
Moj zakwas jest w fazie powolnego zasmierdzania sie :) takze niedlugo
wyplyne na wieksze wody :)

pozdrawiam serdecznie!
monika

6. Data: 2006-03-01 09:45:28

Od: "Roman Miler" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo za linki... jeszcze dziś wypróbuję

kuwertura/czekolada-rozn ice?
Żurawina 'Rolnik'
gdy zostają białka
Zakup blendera