zalamana

1. Data: 2002-01-22 17:17:51

Temat: zalamana
Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zalamana..
Mialam problemy z wzdetym brzuchem, problemami ze stolcem, gazami....
poszlam do lekarza
p doktor kazala zrobic mnostwo badan - wszystko jak najbardziej w porzadku
wiec kazala zrobic USG jamy brzusznej coby wykluczyc wszystkie inne choroby
i stwierdzic ze jest to zespol jelita drazliwego
zadzwonilam zeby zarezerwowac miejsce.. kazali czekac 2,5 tygodnia
zapytalam czy mam sie jakos przygotowac.. powiedzieli zeby nie jesc 3-4
godziny
no to nie jadlam... przed wysciem na badanie skorzystalam z toalety zeby w
razie czego nie zachcialao mi ...
no i........ okazalo sie ze mam "pecherz slabo wypelniony"
i co ja mam teraz biedna zrobic?
znow sie zwolnic z pracy pogonic do lekarza po kolejne skierowanei na usg i
znow czekac 2,5 tygonia i wtedy pamietac zeby nie korzystac z WC ?
prosze powiedzcie mi... zrobili mi USG calej jamy brzusznej.. wszystko jest
w porzadku .. czy ten pecherz jest do tego potrzebny?
moze jakis lekarz zlituje sie nademna i odpisze mi..

iza

2. Data: 2002-01-25 02:29:43

Temat: Re: zalamana
Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

moze jakis lekarz zlituje sie nademna i odpisze mi..

iza

Nie zlituje sie za darmo

3. Data: 2002-01-25 08:27:35

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anika6042 <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@m...aol.com.
..
> moze jakis lekarz zlituje sie nademna i odpisze mi..
>
> iza
>

> Nie zlituje sie za darmo
Czesc Anika
Piszesz ze nie jestes z Polski wiec nalezy Ci sie male wyjasnienie.Bylo paru
takich ktorzy pomagali,leczyli dobrze i naprawde sie starali ale reszta tej
mafii (tj.lekarzy) zrobila sad kapturowy i poprostu wyeliminowala ich z
rynku(nie chce opisywac szczegolow bo to bardzo drastyczne).No i w ten
sposob zostaly same hieny i sepy.
Na szczescie skonczyly sie juz czasy ze dewizy byly bardziej pozadana waluta
niz zlotowka ale rozumiem twoje rozgoryczenie-zawsze czlowiek mogl poczuc
sie lepiej,spojrzec na maluczkich z gory...
Porozmawiaj ze swoim stomatologiem w Stanach (mam nadzieje ze bedzie cie na
to tym razem stac) i on ci wyjasni ze do wypelnienia nie szlifuje sie zebow
jak stol tylko robi rozne haczyki ktore umozliwiaja utrzymanie sie
wypelnienia.Jasne ze ci wspolczuje bo byc moze trafilas na nie-fachowca ale
takie uogolniania......coz swiadcza o autorze.
A swoja droga to fascynujace ze Polska wydaje ci sie czysta i zadbana (bo ze
jest piekna to nie kwestionuje).Mam nadzieje ze ta opinie o Polsce bedziesz
szerzyc w Ameryce.
Pozdrawiam Karolina

4. Data: 2002-01-25 18:04:34

Od: "Marcin Rzepniewski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam

Wypełniony pęcherz moczowy w trakcie badania USG staje się tzw. "oknem
akustycznym"
dla ultradźwięków, tj. pozwala uwidocznić w badaniu przez powłoki brzuszne
narządy
leżące za nim, w szczególności:
- u kobiet: macicę i przydatki (m.in. jajniki)
- u mężczyzn: gruczoł krokowy (prostata)
W zwykłym badaniu bez wypełnienia pęcherza narządy te są słabo widoczne i
zazwyczaj
nie nadają się do oceny.
Można sobie też z tym poradzić przeprowadzając badanie USG przezpochwowe lub
przezodbytnicze. Ale myślę, że w tym przypadku wystarczy rutynowe badanie z
wypełnionym
pęcherzem.

lek. M.Rzepniewski

5. Data: 2002-01-26 09:25:45

Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> narządy
> leżące za nim, w szczególności:
> - u kobiet: macicę i przydatki (m.in. jajniki)

Bardzo dziekuje za odpowiedz, zanim poszlam na usg jamy brzysznej mialam
robione usg dopochwowe jajnikow i macicy. Tak wiec mam szczescie.. ten
pecherz nie musial byl pelny :)

Mam jeszcze pytanie do lekarzy...
w moje sprawie odpowiedz bedzie: "zespol jelita drazliwego" bo wszystkie
badania (krew, mocz, proby watrobowe, usg jajnikow, macicy, jamy brzusznej)
sa takie jakie powinny byc (moze tylko PLT troche za wysokie)
ale czy to bedzie poprawna diagnoza? czy moge jeszcze cos zrobic? jakies
badania?
dlczego pytam... i mam watpliwosci:
Otoz w zeszlym roku moja corka miala bardzo silne bole brzucha i zolte
wymioty, zabrali ja do szpitala na obserwacje. Kazdego dnia miala robione
USG, 3 dni cierpiala (bez srodkow przeciwbolowych ) lekarze mowili ze USG
niczego nie wykazuje, wyrostek tez nie wskazuje na stan zapalny. Po trzech
dniach zdecydowali sie przeniesc ja na oddzial pediatryczny i wizyte u
psychologa. Bylismy zalamani. Przyczepilismy sie tych zoltych wymiotow i
poprosilismy jeszce raz o konsultacje... jedna pani doktor zadecydowala o
zabiegu. Okazalo sie ze byl to "uchylek meckela" Po operacji lekarze mowli :
"ale usg niczego nie wykazywalo dlatego myslelismy ze ona udaje"

Dlatego obawiam sie czy w mojej sprawie (slabe wyproznianie, wzdecia, bole
brzucha, trudnosci w oddawaniu gazow, to wszytko doprowadzilo do stanu
zapalnego jajnikow i po odrzuceniu wszystkich przyczyn uznalismy z lekarzem
ze to problem jelit) czy w tej sytuacji zrobilismy juz wszystkie badania? Bo
skoro USG nie wykazalo u mojej corki uchylku meckela, to moze u mnie tez
czegos nie wykazalo... ?

Ten ZJD jakos mnie nie przekonuje.. diete jak najbardziej prowadze ale nic
nie pomaga...

z gory dziekuje za kazda odpowiedz i licze znow na Wasza pomoc

iza

6. Data: 2002-01-26 22:34:15

Od: "iks" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> moze jakis lekarz zlituje sie nademna i odpisze mi..
>
> iza
>

> Nie zlituje sie za darmo

A moze masz jakies inne zainteresowania poza pieniedzmi ?
Sa takie grupy jak pl.biznes.banki, moze Ci wiec pomoze
zmiana grupy ?

Swedzenie
celiaka lub zzw
wynik badania