zanik korowy?

11. Data: 2002-10-02 11:40:52

Temat: Re: zanik korowy?
Od: "EDXER" <(nospam)Wadysaw.9358343@pharmanet.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GURu*" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ancvfc$11c$1@news.tpi.pl...

> co do radiologów... ja im ufam, to jednak ich działka i lepiej się na tym
> znają; co boskie bogu...

> Max M, MD

W ogóle nikomu nie ufam a priori, polegam na tym co sam widzę .
W związku z powyższym stosuję zasadę:
1.najpierw sam oglądam , potem czytam co napisali,
2.równie często wogóle nie czytam co napisali
Widywałem różne"kiksy" np. :
1. nadinterpretacja
-oedema cerebri w KT , gdzie w moim widzeniu sprawy w tym przypadku go nie
było
2.rtg płuc - bz a jest tu,
3.mieloKT - bz, ; MRI idem -> lymphoma. extradural
Itd.
Nie jestem alfą i omegą i też popełniam błędy , ale do każdej INTERPRETACJI
obrazka podchodzę z dużą ostrożnością.

12. Data: 2002-10-02 14:42:25

Od: "Amentusik" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko ze ja nie jestem stara, nie mam jeszcze 30 lat

--
Amentusia

13. Data: 2002-10-03 12:33:00

Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amentusik" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> tylko ze ja nie jestem stara, nie mam jeszcze 30 lat

Więc nie czytaj tych bzdur (z całym szacunkiem dla przedpisców).
Jak już pisałem - radiolodzy chętnie opisują zaniki, bo często nic innego
nie mogą opisać, a bywa, że to co tak opisują nic nie znaczy.
Skonsultuj się z lekarzem, który zlecił badanie i nie przejmuj się samym
wynikiem.
Leczymy pacjentów, a nie wyniki badań.

Zdrówka życzę.

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
"Pacjent wykazywal tendencje do rytmu cwalowego."
(dr A.O.)

sandoglobulina
Za rok kończę studia - jak załatwić staż, później pracę ?
sen
Staw klanowy
Wybroczyny na 12 stnicy