zanik miesni? :(

1. Data: 2005-02-23 01:51:57

Temat: zanik miesni? :(
Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprosze o porade bo sie bardzo wystraszylam. Kiedys tu pisalam ze dretwieja
mi dlonie ale zawsze tyo mijalo ktoregos ranka w lewej dloni juz nie minelo i
tak mam do dzisiaj mam lekki niedowlad a najgorzej jest z malym palcem jest
na pol niezywy. teraz dretwieje mi i prawa dlon i w dodatku mnie boli
odczuwam tak jakby cos przeskakiwalo i wtedy takie uczucie jekby przeszedl
prad. Dzisiaj zauwazylam ze w lewej dloni mam doly przy malym palcu na dloni
i miedzy kciukiem a wskazujacym palcem jest dol nie ma miesnia. Co robic do
jakiego lekarza isc. Prosze bardzo o rade.

2. Data: 2005-02-23 22:44:21

Temat: Re: zanik miesni? :(
Od: Sealet <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co robic do
> jakiego lekarza isc. Prosze bardzo o rade.

Do neurologa naprzód marsz ;)

3. Data: 2005-02-24 00:37:03

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sealet <s...@o...pl> napisał(a):

> Co robic do
> >
> Do neurologa naprzód marsz ;)

Dziekuje bardzo za odpowiedz ale czy przypadkiem nie do reumatologa?

4. Data: 2005-02-24 21:14:32

Od: Sealet <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje bardzo za odpowiedz ale czy przypadkiem nie do reumatologa?

To co opisujesz wg mnie najbardziej pasuje do uszkodzenia nerwu
łokciowego - drętwienie 4 i 5 palca, zaniki mięsniowe kłębiku małego
palca; pewnie przy tym przeskakiwaniu prąd przechodzi tez w kierunku
palca małego...do tego niedowład -- wlasnie tego typu sprawami zajmuje
się neurolog. Jakby co, niech mnie ktoś sprostuje...
Reumatolog byłby ci potrzebny np. przy bólach stawów i pewnej ich
sztywności, a tego typu dolegliwości nie opisujesz.
IMHO jednak neurolog.
Decyzja należy do Ciebie ;)

Sealet

5. Data: 2005-02-25 00:27:31

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sealet <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Reumatolog byłby ci potrzebny np. przy bólach stawów i pewnej ich
> sztywności, a tego typu dolegliwości nie opisujesz.

Masz racje zwlaszcza ze w tej samej rece w lokciu odczuwam tez takie
przeskakiwanie z pradem. Dziekuje, zasuwam do neurologa. Pozdrawiam Daria

6. Data: 2005-03-02 22:52:45

Od: "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> szukaj wiadomości tego autora

Daria <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisal nam:

> [...]
> miedzy kciukiem a wskazujacym palcem jest dol nie ma miesnia. Co
> robic do jakiego lekarza isc. Prosze bardzo o rade.

lepiej nie kracz, ciocia taka ma zanik ;( Juz lezy pod respiratorem :(

7. Data: 2005-03-03 01:31:03

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzys-iek <root.a.krionix.ten<-> napisał(a):

> lepiej nie kracz, ciocia taka ma zanik ;( Juz lezy pod respiratorem :(

Zdaje sobie sprawe z tego co to jest zanik miesni. Niestety mam dwa doly w
lewej dloni zamiast miesni a nie mialam W sobote jestem zapisana do neurologa
az sie boje diagnozy. :(

8. Data: 2005-03-03 19:22:14

Od: "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje sobie sprawe z tego co to jest zanik miesni. Niestety mam dwa
> doly w lewej dloni zamiast miesni a nie mialam W sobote jestem
> zapisana do neurologa az sie boje diagnozy. :(

u cioci tez od rak sie zaczelo, trzymam kciuki. Takie gowno dotyka uczciwych
ludzi, naprawde nie robiacych nikomu nic zlego ale to juz temat na inna
grupe :(

9. Data: 2005-03-10 11:04:30

Od: "Ania" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konieczne bedzie pewnie badanie EMG, ja od kilku lat mam lewostronny zanik
miesni i nawet to badanie nie wykazało niczego, a gołym okiem widac ze cos
jest nie tak.Ale lekarz neurolog twierdzi ze badanie to jest bardzo dobre i
w wiekszosci przypadkow daje jasna diagnoze.Tak czy siak radze je zrobic i
zycze zdrowia!

Naloxon
woreczek zolciowy u dziecka
renta dla cukrzyka