zapach spalenizny w mikrofalówce

1. Data: 2005-10-23 16:20:42

Temat: zapach spalenizny w mikrofalówce
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wywabić zapach spalenizny z mikrofalówki? Przypaleniu uległa
potrawa, nie sama mikrofalówka. Czym wymyć mikrofalówkę w środku?
Mycie Ludwikiem nie pomaga. W środku jest czyściutko, aż błyszczy,
a dalej czuć spaleniznę. Wietrzenie nie pomaga. Co prawda zapach
spalenizny nie przenosi się na inne potrawy, ale i tak chcę się
go pozbyć, a czuć go natychmiast po otworzeniu drzwiczek.

Pomóżcie, pliz.

Daga

--
Strona domowa prk: http://www.prk.w.pl
"Odludki to najfajniejszy gatunek ludzi. Jak przeszkadzają, można

2. Data: 2005-10-23 20:52:16

Temat: Re: zapach spalenizny w mikrofalówce
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga napisał(a):
> [...]
> spalenizny nie przenosi się na inne potrawy, ale i tak chcę się
> go pozbyć, a czuć go natychmiast po otworzeniu drzwiczek.

Też tak miałam i po pewnym czasie przeszło.
Wiosną spaliłam kiełbaskę, która wygladała mniej wiecej tak jak Lord
Grievious z Zemsty Sithów.
Próbowałam wszystkiego, myłam, myłam, wietrzyłam, gotowałam miętę ...
przez pewien czas intensywnie smierdziało ale po pewnym czasie przestało
i teraz jest ok.

Magdalaena

3. Data: 2005-10-23 21:37:33

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena pisze w news:743ba$435bf7ce$3eb34239$5440@news.chello.pl

> Próbowałam wszystkiego, myłam, myłam, wietrzyłam, gotowałam miętę ...
> przez pewien czas intensywnie smierdziało ale po pewnym czasie przestało
> i teraz jest ok.

Dzięki za pocieszenie. Czyli wypada mi się uzbroić w cierpliwość
i czekać, aż jej przejdzie. ;))

Daga

4. Data: 2005-10-24 08:43:24

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Daga wrote:
> Jak wywabić zapach spalenizny z mikrofalówki? Przypaleniu uległa
Podgrzej co jakis czas szklanke mleka (mleko dosc dobrze chlonie
zapachy) i w "przerwach" w uzywaniu ;) kuchenki, rzecz jasna,
pozostawiaj szklanke swiezego mleka.

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2005-10-24 08:59:48

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' pisze w news:dji6tu$c0g$1@julia.coi.pw.edu.pl

> Podgrzej co jakis czas szklanke mleka (mleko dosc dobrze chlonie
> zapachy) i w "przerwach" w uzywaniu ;) kuchenki, rzecz jasna,
> pozostawiaj szklanke swiezego mleka.

O, dzięki. Na coś takiego bym nie wpadła. Zaraz zastosuję. :))

--
Pozdrowieństwa,
Scally

6. Data: 2005-10-25 09:34:43

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <z...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
onet.pl...
> [...]
> spalenizny nie przenosi się na inne potrawy, ale i tak chcę się
> go pozbyć, a czuć go natychmiast po otworzeniu drzwiczek.

ja czytałem gdzieć o podgrzewaniu wody z sokiem z cytryny (50/50)
ale pary są zapewne kwaśne i nie wiem jak działają na wnętrze mikrofali
(zwłaszcza na układ wywietrzania)

rokko

7. Data: 2005-10-25 09:43:58

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rokko pisze w news:djku8g$gd7$1@nemesis.news.tpi.pl

> ja czytałem gdzieć o podgrzewaniu wody z sokiem z cytryny (50/50)
> ale pary są zapewne kwaśne i nie wiem jak działają na wnętrze mikrofali
> (zwłaszcza na układ wywietrzania)

No właśnie z tym układem nie wiem, co zrobić. Mikrofalówka już
sama z siebie nie śmierdzi. Ale jak tylko ją uruchomię, zaczyna
od nowa. Brrr.

Daga

8. Data: 2005-10-25 11:09:47

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <z...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
onet.pl...
> rokko pisze w news:djku8g$gd7$1@nemesis.news.tpi.pl

> No właśnie z tym układem nie wiem, co zrobić. Mikrofalówka już
> sama z siebie nie śmierdzi. Ale jak tylko ją uruchomię, zaczyna
> od nowa. Brrr.

może spróbuj z cytryną tylko mniejsze stężenie ?

rokko

9. Data: 2005-10-25 11:52:10

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rokko pisze w news:djl3pn$ff9$1@atlantis.news.tpi.pl

> może spróbuj z cytryną tylko mniejsze stężenie ?

A czy podgrzewanie tej cytryny w pojemniczku do podgrzewania
potraw w mikrofali coś da? Zamykane to jest, ale zostawia się
dziurkę. ;))
Spróbuję ;)

Daga

10. Data: 2005-10-25 13:17:13

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <z...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
onet.pl...
> [...]
>
> A czy podgrzewanie tej cytryny w pojemniczku do podgrzewania
> potraw w mikrofali coś da? Zamykane to jest, ale zostawia się

sam jestem ciekaw co z tego będzie :)
pamiętaj, że chodzi o SOK z cytryny :) !

rokko

froterowanie podlogi
Drzwiczki do prysznica - gdzie ?
Matura Ökomat 1005 Duo - schemat