zapalenie jadra

1. Data: 2004-10-13 13:10:49

Temat: zapalenie jadra
Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy oprocz bolu sa jakies inne objawy?

j...@p...pl
gg: 207344

2. Data: 2004-10-13 15:55:01

Temat: Re: zapalenie jadra
Od: "Apollyon" <w...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

>Czy oprocz bolu sa jakies inne objawy?
>Pozdrawiam

Witam
Przezylem zapalenie najądrza prawego wywołane bakteriami wiec to cos podobnego
w tym stylu co Twoj problem. Na Twoim miejscu zamiast sie pytac na grupie
natychmiast bym zasuwal do urologa i to bez zadnego zastanawiania sie. Jesli
to infekcja bakteryjna to dostaniesz antybiotyk,leki przeciwzapalne i po
sprawie. Nie radze ci lekcewazyc bólu jądra bo pewnego dnia mozesz sie obudzic
ze swiadomoscią ze twoje jądro stało sie bezrobotne (rozumiesz o co chodzi)
albo zacznie dochodzic do zmian nowotworowych albo rozwinie sie wodniak. Takie
są efekty jesli ktos zlekcewazy ten ból i sie wstydzi pokazac klejnoty
lekarzowi. Nawet przy cennikach usg jądra pisze wyraźnie że w razie bólu jądra
usg jest wykonywane natychmiastowo i nie trzeba czekac w kolejce. Nie lekcewaz
tego bólu tylko zasuwaj do lekarza.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2004-10-13 18:09:12

Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem u lekarza, dal mi czopki DICLOBERL i cos jeszcze o nazwie CIPRONEX.
Ja pytalem jakie sa dodatkowe objawy oprocz bolu przy tej chorobie.

--

j...@p...pl
gg: 207344

4. Data: 2004-10-14 14:19:49

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek23" <j...@p...pl> napisał(a)
wnews:ckjre2$1hg$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Bylem u lekarza, dal mi czopki DICLOBERL i cos jeszcze o nazwie CIPRONEX.
> Ja pytalem jakie sa dodatkowe objawy oprocz bolu przy tej chorobie.

Czopki na bol jadra?

--
Pozdr. Hektor

5. Data: 2004-10-14 14:59:52

Od: Wiktor Grębla <g...@n...poczta.fm.spam> szukaj wiadomości tego autora

Hektor napisał(a):

> Czopki na bol jadra?

A co pijawki? :)

To zdaje się lek przeciwbólowy, a Cipronex antybiotyk.

Pozdrawiam
W.
--
Faith goes out through the window when beauty comes in at the door.

6. Data: 2004-10-14 17:52:00

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Wiktor Grębla <g...@n...poczta.fm.spam> napisał(a)
wnews:slrncmt538.1jr.greblus@greblus.localdomain.pl:

> A co pijawki? :)
>
> To zdaje się lek przeciwbólowy, a Cipronex antybiotyk.

Aha...

--
Pozdr. Hektor

telefony komorkowe i rak