zapalenie jądra- mozna chodzić ????

1. Data: 2007-02-28 22:14:39

Temat: zapalenie jądra- mozna chodzić ????
Od: " " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Jak długo to się leczy ? Dopadło mnie po grypie mam
doxycyclinum 2*100 mg przez 10 dni. Poprawa średnia, raczej znikoma. Może
szybciej by się poprawiało, ale muszę chodzić do biura. Czy leżenie w takim
schorzeniu jest bezwzględnie do wyzdrowienia konieczne ???? Na ile można
sobie pogorszyć sprawę chodząc do pracy ????

2. Data: 2007-03-01 16:10:51

Temat: Re: zapalenie jądra- mozna chodzić ????
Od: "Janusz" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę że nie można tego lekceważyć. Ja leżałem 2 tyg. w szpitalu, przez
zaniedbane leczenie zapalenia cewki moczowej, dostałem zapalenia jądra ,
zatrzymali to zapalenie bo mogło się skończyć zapaleniem całego układu
moczowego !
nie ma żartów

Użytkownik <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> schorzeniu jest bezwzględnie do wyzdrowienia konieczne ???? Na ile można
> sobie pogorszyć sprawę chodząc do pracy ????

Wykorzystanie zagranicznych ubezpieczeń zdrowotnych w Polsce
oporna lamblioza
osteomieloskleroza (zwłóknienie szpiku kostnego) - materiały
osteomieloskleroza (zwóknienie szpiku kostnego) - materiały
chodzenie w miejscu - co to może być