zapalenie kaletki łokcia

1. Data: 2004-09-10 13:46:37

Temat: zapalenie kaletki łokcia
Od: "Iwka" <iwuseek@_ciachnij_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie moze jakies sposoby na szybsze wyleczenie zapalenia kaletki
łokcia. Poza zaleconym mi przez lekarza "oszczedzaniem" reki i czekaniem na
samouzdrowienie? Niby zapalenie i bol niewielki, ale jednak meczy. Moze
jakies masci, jakies inne metody.

Pozdrawiam
Ewa, ktora by chetnie oparla sie na lokciach na biurku

2. Data: 2004-09-10 17:29:26

Temat: Re: zapalenie kaletki łokcia
Od: "Iwka" <iwuseek@_ciachnij_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

.nadal boli :o(

3. Data: 2004-09-10 18:39:04

Od: "Ewa" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

poczytaj post "Bol barku-co pomoze?" pare linijek nizej. Postepowanie to
samo
pzdr.

4. Data: 2004-09-10 20:25:46

Od: "Iwka" <iwuseek@_ciachnij_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki poczytalam, nie brzmi zbyt optymistycznie ;(

> poczytaj post "Bol barku-co pomoze?" pare linijek nizej. Postepowanie to
> samo

Dziwne, Białko w moczu - a reszta w normie
diagnoza
leki psychotropowe
cukrzyca?
tajemnicze zjawisko by ksRobak