zapalenie stawow biodrowych wynikiem infekcji lub alergii?

1. Data: 2003-05-13 07:43:16

Temat: zapalenie stawow biodrowych wynikiem infekcji lub alergii?
Od: "Lusia71" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jakis tydzien temu zauwazylam ze Alusia utyka na lewa nozke. Na poczatku
wydawalo mi sie ze otarl ja bucik. Buciki wymienilam ale dalej sie to
zdarza. W sobote Ala skarzyla sie ze boli ja wlasnie lewa nozka. Wieczorem
podejchalismy do szpitala ...lekarz zrobil rtg srodstopia i stawu skokowego-
nic nie wyszlo. Prosilam zeby popatrzyl jak to wyglada w biegu ale on swoje
ze to napewno staw skokowy. W niedziele dalej obserwowalam Alusie i wydale
mi sie ze to
wszystko "siedzi" w kolanie. Moja Mama powiedziala ze byc moze to bioderka.

Wczoraj bylismy u ortopedy dzieciecego i zapytal mnie czy Ala przechodzila
jakies infekcje niedawno i czy jest alergikiem. Odpowiedzialam twierdzaco-
lekarz powiedzial ze jest to poinfekcyjne zapalenie stawow biodrowych, ktore
czesto wystepuje u dzieci alergicznych. I tu moje pytanie czy moze to byc
prawda?
--
Joanna + Alicja (3 lata i 6 m-cy) z Krakowa
mailto:b...@i...pl

2. Data: 2003-05-13 16:37:30

Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czym to ów lekarz leczy?
Poza tym co ma alergia wspólnego z zapaleniem?
A zęby dziecko ma zdrowe?
Czasem przyczyną może być zapalenie zęba, który jeszcze nie boli.
I to jest ciekawe, że ząb jest przyczyną, a najpierw bolą stawy.
Pozdrawiam
Madab

Wysoki cukier i ciąża cd..
Badanie ginekologiczne 60-latki