zapalenie zatok

1. Data: 2005-12-01 13:32:45

Temat: zapalenie zatok
Od: "asken" <a...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bylam u kelarza ktory stwierdzil mi zapalenie zatok.Od paru dni bolala mnie
lewa strona nosa tak na wysokosci oka, no i przez lewe oka wyplywala mi
ciecz wodno-ropna. Lekarz zapisal mi tylko albo az Nasonex i kazal
wstrzykiwac do nosa dwa razy dziennie podwojne dawki.
No i wlasnie w tym jest problem gdyz po kazdym takim wstrzyknieciu bardzo
boli mnie wlansie ta lewa strona nosa.Bol jest straszny podobny do bolu
zeba.No i w sumie nie czuje sie lepiej a dodam ze gorzej. No i nie wiem isc
jeszcze raz do lekarza czy czekac az przejdzie po tym nasonexsie?

2. Data: 2005-12-01 14:03:13

Temat: Re: zapalenie zatok
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisz na forum o zatokach http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=34698

3. Data: 2005-12-01 14:43:42

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asken" <a...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
> boli mnie wlansie ta lewa strona nosa.Bol jest straszny podobny do bolu
> zeba.No i w sumie nie czuje sie lepiej a dodam ze gorzej.

A zapisał Ci jakieś środki rozrzedzające wydzielinę (Deflegmin, ACC lub
cokolwiek innego?). Dostałaś cos z pseudoeferdryną na obkurczenie śluzówek?
To sa wszystko leki które nie tyle "leczą" co ułatwiają opróznienie zatok.

W swojej paroletniej walce z zatokami przekonałam się, ze trzeba za wszelką
cenę pozbywac się wydzieliny, bo same antybiotyki przynosza jedynie
krótkotrwałą poprawę (a czasam - żadną).
O.

Usuwanie alkoholu z organizmu
Świnka sczepionka????
Co to znaczy ??