zapomniane warzywa

1. Data: 2001-03-25 20:57:18

Temat: zapomniane warzywa
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Patisony, pasternak, przypołudnik, słodka cebula, pomidory i wielkoowocowe
tigerella to zapomniane "skarby", które powracają dziś na nasze targowiska.
Książka otwiera przed czytelnikiem bogaty ogród warzywny. Zawiera przepisy
na smaczne i pomysłowe potrawy, które pozwolą odnaleźć smak zapomnianych
warzyw. Liczne fotografie prezentują bogactwo warzyw, a także wykonane z
nich smakowite dania."

tytuł oryginału: Legumes d'autrefois
wydawnictwo: Wiedza i Życie, Luty 2001

ISBN: 83-7184-982-6
liczba stron: 112
wymiary: 150 x 210 mm
okładka twarda
tłumaczenie: Larysa Michalska-Guidon
cena 25,5 zl

http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
erta=191865&zet=zxajiamo
ijkzinhzlnpugvyeedzggj&ret=wys7409252

--
Rena

PuszKKKa http://puszkkka.vege.pl

1. Data: 2001-03-26 08:05:01

Temat: Re: zapomniane warzywa
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu spamujesz tym razem nie prywatnie tylko na grupę?!!!!
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-03-26 11:06:56

Temat: Re: zapomniane warzywa , teraz to juz OT
Od: "Lukas" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam ale coz Qlezanka widzi zlego w poscie Reny ???

lukas

1. Data: 2001-03-26 11:50:20

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukas" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> przepraszam ale coz Qlezanka widzi zlego w poscie Reny ???

Tak szczerze? Link do sklepu!!!

1. Data: 2001-03-26 17:48:02

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przepraszam ale coz Qlezanka widzi zlego w poscie Reny ???
>
> lukas

joanna duszczynska to osoba, ktora po pierwsze nie ma pojecia co to jest
spam i chyba lubi naduzywac takich obco brzmiacych nazw, a po drugie po
prostu jest arogancka i brak jej kultury. jest to jedyna osoba, ktorej nie
lubie na tej grupie - a w zdumienie wpadlam, gdy znalazlam ja rowniez na
grupie o dzieciach, gdzie wszyscy ja mieli serdecznie dosc, bo ja tylko sie
tam wpakowala, to zaczela moralizowac i pouczac wszystkich. co za
czlowiek:((((

joanno - jesli wiec mozesz to odczep sie ode mnie raz na zawsze, dobrze?
jesli nie podobaja ci sie moje posty, to po prostu ich nie czytaj. skoro cie
tak draznie, to polecam kill-file.

1. Data: 2001-03-26 17:55:33

Temat: Re: teraz to juz OT (co mnie denerwuje w listach)
Od: "Lukas" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak szczerze? Link do sklepu!!!
> --
> Joanna
> http://jduszczynska.republika.pl

.. w sumie moze nie warto niepotrzebnie zaogniac tak wspanialej atmofery na
pl.rec.gotowanie ale...
to jest link do kasiazki i do tego zwiazenej z "pichceniem"... ja tam nie
widze nic zlego ... (ale moze sie myle), a sklep i tak wiekszosc z nas
pewnie zna (moze sie znowu myle,... no chyba ze Rena w nim
pracuje...(?) )...

a o wiele bardziej, natomiast wkurzaja mnie 'posty' ktorych temat nic nie
mowi o tresci .. albo odpowiedzi wysyalane na grupe w stylu : dzieki za
przepis... (mozna na priva nie ??)

sory Joasiu! pewnie niepotrzebnie sie czepiam...

dobranocka!
--
lukas
ICQ# 59160360

1. Data: 2001-03-26 19:42:31

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak, bo to przeciez moj sklep, zapomnialam. o rany, jakas ty kobieto
durna. na grupie o jedzeniu nie mozemy pisac o ksiazkach kucharskich??? ja
bede pisala o wszystkim, co ma tematyke kucharska. nie mam na nazwisko
proszynska, nie mam udzialow w merlinie.

bardzo jestem ciekawa, czemu nie czepnelas sie postow o kosmetykow, o BSE,
tylko akurat o ksiazce kucharskiej?...

jestes zalosna.

TORT ORMIAŃSKI
PIZZA blagam pomozcie ;;))))))))