zapowiedzieli śnieg, zapowiedzieli śnieg!!!

1. Data: 2006-12-11 14:58:17

Temat: zapowiedzieli śnieg, zapowiedzieli śnieg!!!
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2006-12-11 16:29:48

Temat: Re: zapowiedzieli śnieg, zapowiedzieli śnieg!!!
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

From: "ewa" <m...@l...com>
To: <p...@n...pl>
Sent: Monday, December 11, 2006 3:58 PM
Subject: zapowiedzieli śnieg, zapowiedzieli śnieg!!!

>Zdążę jutro te róże przykryć???
>Poproszę o sprawozdanie ;)P
:)))))

jutro jeszcze za wczesnie
za dwa dni znowu mam byc ciepplo
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal
ps. skoro ubieglej zimy roze mi nie wymarzly
a byly nie okryte to w tym roku tez bede je hartowal
:)

3. Data: 2006-12-11 17:52:00

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa napisał(a):
> Podobno w górach już pada!!!
>
> Tu ja brzoza, tu ja brzoza...
> Halloooo, góry, jak tam???
> Zdążę jutro te róże przykryć???
> Poproszę o sprawozdanie ;)P

Może i zdążysz przykryć tylko po co?
pozdr. Jerzy

4. Data: 2006-12-11 18:02:47

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal"

> ps. skoro ubieglej zimy roze mi nie wymarzly
> a byly nie okryte to w tym roku tez bede je hartowal
> :)

jak to : były nieokryte???
U mnie były okryte tak z 70 cm warstwą śniegu ;)P

--
ewa

5. Data: 2006-12-11 18:04:05

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak"

> Może i zdążysz przykryć tylko po co?
> pozdr. Jerzy

oby nie wymarzły jesli śniegu bedzie 1 cm a mróz dowali siarczysty ;)P

--
ewa

6. Data: 2006-12-11 18:16:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>jak to : były nieokryte???
>U mnie były okryte tak z 70 cm warstwą śniegu ;)P
:)
u mnie tego sniegu prawie nie bylo
maksymalnie 5-10 cm
:)
to juz druga taka malosniezna zima
po ktorej wiosna mialem poziom wody w stawie na poziomie
jaki miewam zazwyczaj w lipcu
:)

7. Data: 2006-12-11 19:40:30

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal"

> [...]
> :)
> to juz druga taka malosniezna zima
> po ktorej wiosna mialem poziom wody w stawie na poziomie

Az trudno to sobie wyobrazić, bo umnie w sylwestra nie bardzo dawało sie z
domu wyjść, a mój dog skakał po terenie jak wiewiórka, tylko mu szyja
wystawała.
Chodziliśmy powyzej wielu krzewów jak śnieg stwardniał i krzaczki pod nim
zaginęły.
Nawet na sanki nie dawało się wyjśc, bo pług odgarniał tylko na szerokość
samochodu, a zaspy wzdłuż dróg po wielokrotnych jego przejazdach dochodziły
do 2 m wysokości i nie było poboczy by stanąć z sankami jak samochód jechał.
Ale za to jak pięknie wszystko przezimowało :)))

--
ewa

8. Data: 2006-12-11 20:41:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>jechał.
>Ale za to jak pięknie wszystko przezimowało :))
tego sniegu troche zazdroscilem innym rejonom Polski
bo tak jak wspomnialas to najlepsze okrycie dla roslinek
:)
u mnie brak sniegu najbardziej dokuczyl zimozielonym bambusom
ale tylko 2 odmiany na prawie 30 wypadly calkowicie
a pozostale pozniej sie 'wypiglaly'
:)
z innych roslinek podmarzly troche ciensze galazki Castanea sativa
(Kasztan jadalny)
no w rezultacie mialem zamiast 'kosza' tylko jeden owoc
:(
z pozdrowieniami i usmeichami
smal

9. Data: 2006-12-11 20:58:00

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro chyba trzeba będzie je odśnieżyć, Ale Chyba w nocy nie będzie padać,
ale ma być 2-3 st. mrozu...

M.

10. Data: 2006-12-11 21:11:28

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości

> Podobno w górach już pada!!!
> Poproszę o sprawozdanie ;)P

U mnie tej nocy nie zanosi sie na snieg, chociaz przymrozek moze byc.
Bez wzgledu na to czy bedzie zima czy nie - byle do wiosny :)
Moje rosliny i tak nic sobie z zimy nie robia, czy to takiej jak obecnie,
czy normalnej polskiej :)

Pozdrawiam,
Bpjea

Re: Ephedra