zapowietrzone grzejniki

1. Data: 2012-02-01 08:35:26

Temat: zapowietrzone grzejniki
Od: Rafał <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drugi sezon grzewczy i znowu mi sie codzienie zapowietrzają grzejniki.
Biegam ze śrubokrętem i odpowietrzam. Co może byc przyczyną? Gdyby była
nieszczelność to przecież gdzies by sie woda lała?
A może że są zakręcane przy wietrzeniu? ale chyba wszyscy tak robią

2. Data: 2012-02-01 12:55:28

Temat: Re: zapowietrzone grzejniki
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał napisał(a):
> Drugi sezon grzewczy i znowu mi sie codzienie zapowietrzają grzejniki.
> Biegam ze śrubokrętem i odpowietrzam. Co może byc przyczyną? Gdyby była
> nieszczelność to przecież gdzies by sie woda lała?
Instalacja w budynku wielorodzinnym to normalne. A jak w jednorodzinnym domku, to
znaczy że jest źle
odpowietrzona.
> A może że są zakręcane przy wietrzeniu? ale chyba wszyscy tak robią
Nie ma związku.

Jeżeli budynek wielorodzinny o dużym zładzie polecam pozakładać odpowietrzniki Flamco
http://www.ogrzewanie24.eu/758-659-thickbox/odpowiet
rznik-automatyczny-katowy-1-2.jpg
--
Krzysiek

3. Data: 2012-02-01 13:48:50

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> odpowietrzona.
> Nie ma związku.

Może mieć związek jezeli to budynek jednorodzinny z własnym ogrzewaniem
kotłem na paliwo stałe. Przy pozamykanych grzejnikach nie ma odbioru ciepła
i woda może miejscowo wrzeć na płaszczu kotła- tworzy się bombel
parowo-powietrzny który zapowietrza grzejniki i układ.
Jeżeli problem będzie upierdliwie występował, należy w zapowietrzających się
grzejnikach zainstalować odpowietrzniki aotomatycznie i pilnować aby
grzejniki miały odpowieni spadek umożliwiający odpowietrzanie się (wystarczy
aby oko poziomicy dotykało kreski na libelce).
Są odpowietrzniki w ładnych wykonaniach, są kolanka wz w chromie i emalii.
Odpowietrzniki typu mini z wkładką kartonową (bez pływaka) niespecjalnie się
nadają do pracy w pozycji poziomej za to dobrze sprawdzają się w grzejnikach
drabinkowych
--
Jackare

Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
Głupie pytanie
czym uszczelnic?
Miesięczny koszt pralki i suszarki
Czyszczenie kuchenki