zaprawdę warto wracać do swoich starych postów

1. Data: 2016-09-01 15:00:17

Temat: zaprawdę warto wracać do swoich starych postów
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i weryfikować swoje i nie swoje poglądy/obelgi/argumenty.

2. Data: 2016-09-01 22:35:12

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-01 o 15:00, tren R pisze:
> i weryfikować swoje i nie swoje poglądy/obelgi/argumenty.

Daj spokój, jeszcze Ci się coś odwidzi, a ja już się przyzwyczaiłem do
bycia Dębską.

Dębska

3. Data: 2016-09-02 01:26:02

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 1 września 2016 22:35:11 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> Daj spokój, jeszcze Ci się coś odwidzi, a ja już się przyzwyczaiłem do
> bycia Dębską.
>
> Dębska

nie wywiniemy się od przeznaczenia
które nie istnieje

Du hast die Farbfilm Vergessen...
Marlena Dietrich - ta się dopiero trzymała...
To były czasy!
Cześć i chwała Bohaterom!
Proxima B