żarówki LED'owe a oczy

21. Data: 2011-02-01 21:00:03

Temat: Re: żarówki LED'owe a oczy
Od: "kurdebalans" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:2679.00000341.4d48701f@newsgate.onet.pl...

> Ja nie piszę o twoim zasilaczu stojącym na twoim stole.
> Ja piszę o zasilaczach zabudowanych w handlowych lampach,
> Szeregowo połączone: kondesator, mostek prostowniczy i LEDy.

Takie coś nie ma prawa działać.
Ale zapewne miałeś na myśli co innego.

Opisanych przez Ciebie zasilaczy się nie stosuje. Przetwornice są tańsze.
A oszczędza się na czym tylko można. I na komforcie i na bezpieczeństwie.
Nie należy generalizować o tych 'handlowych lampach'. Przetwornica jak już
"mruga" to robi to w zakresie
niedostępnym ludzkiej percepcji.
X.x.

22. Data: 2011-02-02 15:55:28

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Takie coś nie ma prawa działać.

Niby dlaczego taki układ nie ma prawa działać,
jeśli jest zasilany z prądem przemiennym
(tym przypadku bezpośrednio z sieci ~230V 50Hz)?

> Opisanych przez Ciebie zasilaczy się nie stosuje.

Sprawdziłem budowę takiej lampy osobiście.

>Przetwornice są tańsze.

To już czysta demagogia.

J.K.

23. Data: 2011-02-02 19:39:11

Od: "kurdebalans" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niby dlaczego taki układ nie ma prawa działać,
> jeśli jest zasilany z prądem przemiennym
> (tym przypadku bezpośrednio z sieci ~230V 50Hz)?

> Sprawdziłem budowę takiej lampy osobiście.
No to se kupiłeś chłam wyjątkowy. A miało być oszczędnie . . .

> To już czysta demagogia.
To nie demagogia. Przetwornice mimo że skomplikowane są tańsze.
Tańsze wygrywa z lepsszym. Vide Twój "zasilacz".
> J.K.

Za wszeelką cenę chcesz by Twoje było na wierzchu.
Aż dziw, że się do tego wątku jakieś trole nie podłączyły.

Są tu jakieś trole biegłe w przetwornicach????????

24. Data: 2011-02-02 21:49:53

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> To nie demagogia. Przetwornice mimo że skomplikowane są tańsze.
> Tańsze wygrywa z lepsszym. Vide Twój "zasilacz".

W swojej demagogii nie zauważasz, że w sąsiednich zdaniach sobie zaprzeczasz.

W korzystaniu z wyszukiwarki jesteś niezły, ale pojęcia o elektronice masz
blade. Twoje "cytaty" wyglądają imponująco, tylko nie są na temat.

J.K.

25. Data: 2011-02-03 17:07:59

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Napisz, proszę coś więcej nt. tych świetlówek zasilanych prądem stałym.
> I czym się one różnią od świetlówek zasilanych prądem zmiennym.

Należy rozróżnić rodzaj prądu płynacego przez świetlówkę od rodzaju prądu
dostarczanego do zasilacza.
Same świetlówki są takie same niezależnie od rodzaju zasilającego je prądu.
Świetówki zasilane prądem stały muszą mieć układ stabilizujący pąd -
rezystor (duże straty) lub układ elektroniczny.
Świetlówka zasilana prądem stałym ma niewiele lepsze światło od świetlówki
zasianej prądem przemiennym o częstotliwości kilku kHz, z tego powodu jest
stosowana w bardzo specjalistycznych zastosowaniach (gdzie niedopuszczalne
jest jakiekolwiek migotanie).

> :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))

Z siebie się śmiejesz?

J.K.

26. Data: 2011-02-03 20:22:21

Od: "kurdebalans" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Kupiłeś sonie transformatorową kichę a do mnie masz pretensje.
A bujaj się z tą swoją lampą. Ja takich problemów nie mam i nie miałem.
Jak kupuję to pytam co jest w środku.

> [...]
>
> W korzystaniu z wyszukiwarki jesteś niezły, ale pojęcia o elektronice masz
> blade. Twoje "cytaty" wyglądają imponująco, tylko nie są na temat.

To z wyszukiwarki to było dla Ciebie. Ja to wszystko wiem.
Dziwny jesteś. Każdy kto ma inne zdanie to zaraz Twój zapiekły wróg.

Jeszcze raz Ci powtarzam:
Napisz swoje wywody na grupie elektronika.
Tylko żeby nie było że nie ostrzegałem.

> J.K.

A Twój przypadek trafił na właściwą grupę.
To się nazywa nerwica natręctw.

27. Data: 2011-02-03 20:26:07

Od: "kurdebalans" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest jakiekolwiek migotanie).

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Idź ze swoimi wywodam na pl.misc.elektronika
Może tam będą wyrozumiali i sie tylko pośmieją.
OT
X.x.

28. Data: 2011-02-03 22:06:18

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Idź ze swoimi wywodam na pl.misc.elektronika
> Może tam będą wyrozumiali i sie tylko pośmieją.

Tu grozi lincz?

J.K.

29. Data: 2011-02-03 22:13:40

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłeś sonie transformatorową kichę a do mnie masz pretensje.
> A bujaj się z tą swoją lampą. Ja takich problemów nie mam i nie miałem.
> Jak kupuję to pytam co jest w środku.

Przynajmniej nie wkurzaj się sam na siebie.

J.K.

30. Data: 2011-02-03 22:37:56

Od: "kurdebalans" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu grozi lincz?
>
> J.K.

Bynajmniej,
Ale pogoda w Świdniku widocznie Ci szkodzi.
Wybierz się do Jastarni,
[...]

Przypadek dla Dr Housa/ Licze na pomoc
Gdzie przyjmuje Magdalena Hamera-Słynarska (zlamanie)?
Wybity kciuk
Fundacja 'Mama i Tata'-zdrowie i bezpieczeństwo dzieci!
Danone nie pomaga