zastrzyki na żylaki

1. Data: 2010-10-14 15:40:30

Temat: zastrzyki na żylaki
Od: "bolo" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama właśnie wróciła od chirurga naczyniowego, który po obejrzeniu jej
żylaków na nodze orzekł, że pomoże jej seria zastrzyków i noszenie poźniej
odpowiednich pończoch.Wizyta była darmowa.
W perspektywie jest około 5 wizyt i zastrzyków po 200 zł każdy.Planujemy
wizytę u innego "naczyniowca".
Jaka jest skuteczność tego rodzju zabiegów?
Czy żylaki po jakimś czasie nie wrócą?
Czy są skuteczniejsze metody terapii?

2. Data: 2010-10-14 15:45:15

Temat: Re: zastrzyki na żylaki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Oct 2010 17:40:30 +0200, bolo napisał(a):

> [...]
> wizytę u innego "naczyniowca".
> Jaka jest skuteczność tego rodzju zabiegów?

Szukaj pod hasłem "obliteracja naczyń żylnych".

3. Data: 2010-10-14 22:22:17

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-14 17:40, bolo pisze:
> [...]
> wizytę u innego "naczyniowca".
> Jaka jest skuteczność tego rodzju zabiegów?

Moja sąsiadka była w szpitalu MSW na operacji, po znajomości jako, że
pracowała w MSW. Za rok dostała jeszcze gorszych strasznych (!) żylaków
i teraz juz chodzi tylko w spodniach. Powiedziała, że żylaki
odziedziczyła po mamusi.
Nie ma na to chyba żadnego skutecznego lekarstwa.

--
animka

Poszukuję EPO
Poszukuję EPO