zatoki?

1. Data: 2006-02-07 20:32:52

Temat: zatoki?
Od: "Robert K" <ptf@[nospam]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
Mam problem z (zatokami?).
Od kilku lat boli mnie w okoliczach policzkow i za nosem. Bol nasila sie
przy wysilku i powoduje zmeczenie, troche mam problem przez to z
koncentracja.
Mialem robiona punkcje i nie pomoglo.
Jakie znacie sposoby na wyleczenie tych boli ?
Jakies domowe lub standartowe metody?
Z gory dziekuje za odpowiedzi

2. Data: 2006-02-07 21:46:22

Temat: Re: zatoki?
Od: "Tami " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koncentracja.
> Mialem robiona punkcje i nie pomoglo.
> Jakie znacie sposoby na wyleczenie tych boli ?

Ibuprom Zatoki, tzw. "parówki" cyli micha z zaparzonym rumiankiem, szałwią
bądź olejkiem, łęb pod ręcznik i wąchać, można też grzać lampą albo solarium
(choć przy tej temperaturze na zewnątrz to raczej nie polecam. Jeżeli
znajdziesz gdzieś pielęgniarke która robi płukanie zatok to polecam. Ja po 12
zabiegach wykonywanych codziennie 2 lata miałam spokój
pozdrawiam
bm co kłopoty z zatokami ma od lat

3. Data: 2006-02-07 21:51:26

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-02-08 07:44:42

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 7 Feb 2006 21:32:52 +0100, na pl.sci.medycyna, Robert K napisał(a):

> Mialem robiona punkcje i nie pomoglo.
> Jakie znacie sposoby na wyleczenie tych boli ?
> Jakies domowe lub standartowe metody?
> Z gory dziekuje za odpowiedzi

Książka "Oczyszczanie organizmu" Małachowa. Są tam różne sposoby jak to
zrobić, nie tylko za pomocą moczu, który jest jednak najskuteczniejszy.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2006-02-08 13:51:16

Od: "Robert K" <ptf@[nospam]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy uczuie "braku powitrza" w zatokach czolowych, to normalne uczucie....
?

6. Data: 2006-02-08 17:58:04

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a czy uczuie "braku powitrza" w zatokach czolowych, to normalne uczucie....
> ?

nie bardzo wiem, o co ci chodzi, ale zatoki musza byc powietrzne, zeby byly
zdrowe. jak nie sa powietrzne, to objawia sie to roznego rodzaju bolami,
ktore czasem trudno polaczyc z samymi zatokami. mnie np. dlugo nic nie
polalo, a potem glowa.

7. Data: 2006-02-08 19:24:37

Od: "Robert K" <ptf@[nospam]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdrowe. jak nie sa powietrzne, to objawia sie to roznego rodzaju bolami,
> ktore czasem trudno polaczyc z samymi zatokami. mnie np. dlugo nic nie

Nie do konca wiem jak to opisac, ale mam wrazenie,ze patrze na swiat przez
"galaretke". W pewnym momenci poczulem, jak pecherzyki powietrza dostaja sie
do zatok i robilo mi sie co raz lepiej (moglem sie skoncentrowac) a pani dr
zalecila punkcje i wszystko poszlo ...
Nie wiem jak do konca mam z tym walczyc,ale juz nie mam sil.

8. Data: 2006-02-09 08:00:39

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 8 Feb 2006 20:24:37 +0100, na pl.sci.medycyna, Robert K napisał(a):

> [...]
> zalecila punkcje i wszystko poszlo ...
> Nie wiem jak do konca mam z tym walczyc,ale juz nie mam sil.

Punkcja zwykle nie pomoże, bo te złogi w zatokach nawarstwiają się latami i
trzeba wielu zabiegów aby rozpuścić kolejne warstwy. Po prostu nosi si w
głowie babola w różnym stadium zastygnięcia.

9. Data: 2006-02-09 09:44:24

Od: "Robert K" <ptf@[nospam]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

..czyli co dalej?
Mozecie mi jakos poradzic?

10. Data: 2006-02-09 10:33:25

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 9 Feb 2006 10:44:24 +0100, na pl.sci.medycyna, Robert K napisał(a):

> ..czyli co dalej?
> Mozecie mi jakos poradzic?

Poszukaj w archiwum. Było z mojej strony trochę o urynoterapii w ramach
leczenia zatok, ale nie tylko moczem można je czyścić jak ktoś się brzydzi.
Więcej informacji w książce Małachowa o oczyszczaniu.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Przeszczepianie włsów na głowie
Zakazenia bakteryjne a infekcje wirusowe
Nowe forum "Pacjenci mają głos"
po zabiegu usunięcia żylaków powrózka nasiennego
rana po wymrażaniu azotem