zawory sterowane pneumatycznie

1. Data: 2006-08-22 18:51:18

Temat: zawory sterowane pneumatycznie
Od: m <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chodzi o zawory sterowane pneumatycznie do powietrza. Ciśnienie
'zaporowe' zaworu raczej niewielkie rzędu 0.1 bar natomiast
zależy mi na świetle zaworu (wiem niefachowe określenie)
rzędu 6-8 cm2 i czasie zamknięcia/otwarcia 0.1-0.2 sek.
Do tego by się przydało żeby cały zawór był jak najmniejszy
a w idealnej wersji wykonany z tworzyw sztucznych i nie wymagający
smarowania.

Użyłem googli ale nic takiego nie znalazłem.

Łażą mi takie różno pomysły po głowie ;-)

--
Marcin "Mamut"
W życiu trzeba o kilku rzeczach pamiętać. O tym że powaga