zbieranie grzybków

1. Data: 2007-09-22 16:46:49

Temat: zbieranie grzybków
Od: "julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak powinno zrywać sie grzygy czy ucinac nozykiem tuz przy ziemi czy też
grzyba wykrecić.

2. Data: 2007-09-22 17:09:31

Temat: Re: zbieranie grzybków
Od: n...@g...pl (Nerissa) szukaj wiadomości tego autora

Witaj julia,

W Twoim liście datowanym 22 września 2007 (18:46:49) można przeczytać:

> jak powinno zrywać sie grzygy czy ucinac nozykiem tuz przy ziemi czy też
> grzyba wykrecić.

Wykręcić. Nie zostawiaj przy grzybni resztek, bo zgniją.

--
Pozdrowienia,
Nerissa

3. Data: 2007-09-22 17:10:45

Od: "! BRIÓTNÓY ! SPÓARS !" <b...@p...i.inne.kórvvy.com> szukaj wiadomości tego autora

julia pisze:
> jak powinno zrywać sie grzygy czy ucinac nozykiem tuz przy ziemi czy też
> grzyba wykrecić.

GRZYGY, czyli rzygi po grzybach nalerzy czymać w woreczkach z biedrąki

4. Data: 2007-09-22 19:51:42

Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nerissa" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witaj julia,
>
> W Twoim liście datowanym 22 września 2007 (18:46:49) można przeczytać:

> Wykręcić. Nie zostawiaj przy grzybni resztek, bo zgniją.

Idąc tym tropem musimy wszyscy szybko pędzić na grzyby żeby przypadkiem
żaden grzyb nie pozostał niezauważony w lesie! No bo przecież zgnije i
śmierć dla grzybni gotowa!
Myślcie o czym piszecie... Czyżby sam korzonek gnił inaczej niż cały grzyb?
A natura raczej nie zakłada tego że grzyb zostanie zerwany i jakoś sobie z
tym radzi...

Moim zdaniem można odcinać na dole, można wykręcać... Ważne jedynie by nie
przekopać całego otoczenia zrywając jednego podgrzybka...

5. Data: 2007-09-22 21:46:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nerissa" <n...@g...pl> wrote in message
> Witaj julia,
>
> W Twoim liście datowanym 22 września 2007 (18:46:49) można przeczytać:

> Wykręcić. Nie zostawiaj przy grzybni resztek, bo zgniją.

Moze nie tyle zgniją, co ściągną owady, kolejny owocnik może okazać się
robaczywy. W zasadzie uczono mnie, że miejsce po wykręconym trzonie należ
zasypać ziemią.

6. Data: 2007-09-22 21:50:37

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

spij ty stara kurVo

pstrąg z czym podać
Ciasto babkowe Dr.Oetker
pansravista
Dostało mi się w sklepie zachęć na kaczkę
udziec indyczy permanentnie