zbyt niskie APTT

1. Data: 2007-04-25 12:11:10

Temat: zbyt niskie APTT
Od: demzi <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ginekolog kazał przeprowadzic mi rozne badanie gdyz zaczełam brac
srodki antykoncepcyjne. Miedzy innymi badanie APTT
Zupełnie sie na tym nie znam a wizyta u ginekologa dopiero za 2
tygodnie i cholernie sie denerwuje ze cos jest nie tak. Slyszalam ze
to APTT jest szalenie wazne wazne przy antykoncepcji. Czy taki wynik
oznaczaze nie bede mogla stosowac tego typu zabezpieczenia?? Ktos tez
mi powiedzial ze wartości obnizone sa bardzo rzadkie i ze powinnam
powtórzyc badanie bo prawdopodobnie popelniono bład.
Jesli ktos cos by wiedzial to bede bardzo wdzieczna za informacje:)

Wynik badania to:

Czas kaolinowo-kefalionowy 0,4 norma to 0,8-1,2

czas 15,6 sek norma to 29 - 43