ciasteczka Kruszyny raz jeszcze

21. Data: 2005-07-05 18:23:43

Temat: zdjęcia zmieniają adresy/Re: ciasteczka Kruszyny raz jeszcze
Od: "don Calogero Sedara" <c...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "don Calogero Sedara" <c...@x...pl> napisał w wiadomości
news:dae8ms$ko8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "don Calogero Sedara" <c...@x...pl> napisał w
wiadomości

ICT4026.jpg

> teraz to zdjęcie ma adres:
> http://www.madej.master.pl/photogallery/photo13842/P
ICT4026a.jpg

A teraz http://www.madej.master.pl/photogallery/photo13842/P
ICT4026b.jpg

życzliwy

22. Data: 2005-07-05 19:02:48

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> życzliwy

Obiecałeś dżdżu.
Agata

23. Data: 2005-07-05 19:04:42

Od: "don Calogero Sedara" <c...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "don Calogero Sedara" <c...@x...pl> napisał w
wiadomości

> Obiecałeś dżdżu.
Ja nie jestem dżdżu
don Calogero Sedara

24. Data: 2005-07-05 20:08:38

Temat: Re: ciasteczka Kruszyny raz jeszcze
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-04 09:06:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kruszyzna* skreślił te oto słowa:

> No to zrobiłam je w końcu, hy hy :) Znałam je dotąd - o ironio - jedynie
> od strony stołu, poznałam od strony kuchni. Były z serem typu feta i z
> szynką. Do wódeczki :) Zmieciono je co do jednego.

Zrobiłam.
Z tymże nadzieniem.
Pychota, ale...

nie urosły... Podejrzewam, że to wina piwa. Dog in the Fog się nie nadaje
do tych ciasteczek.

--
Lia, przejedzona

25. Data: 2005-07-05 20:22:58

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zrobiłam.
> Z tymże nadzieniem.
> Pychota, ale...
>
> nie urosły... Podejrzewam, że to wina piwa. Dog in the Fog się nie
> nadaje
> do tych ciasteczek.

Porter Żywca się nadaje :))
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

26. Data: 2005-07-05 20:23:09

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-05 22:22:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *@nn* skreślił te oto słowa:

> Porter Żywca się nadaje :))

Ja przypuszczam, że nadaje się każde dobrze nagazowane piwo :)
Ale przyszła ochota na ciasteczka, a w lodówce tylko Dog leżał... a on taki
mało bąbelkowy jest.

--
Lia

27. Data: 2005-07-06 06:02:43

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7/5/2005 10:23 PM,Użytkownik Lia usiadł wygodnie i napisał:

> Ja przypuszczam, że nadaje się każde dobrze nagazowane piwo :)
> Ale przyszła ochota na ciasteczka, a w lodówce tylko Dog leżał... a on taki
> mało bąbelkowy jest.

Ja użyłam piwa z Biedronki (jakie to szczęście, że Biedronka jest tak
blisko ;> ). Piwo na tyle podłe, że nie do spożycia tak po prostu. Doga
do ciasteczek bym nie władowała :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

28. Data: 2005-07-06 08:43:43

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-06 08:02:43 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> Ja użyłam piwa z Biedronki (jakie to szczęście, że Biedronka jest tak
> blisko ;> ). Piwo na tyle podłe, że nie do spożycia tak po prostu. Doga

Władowałabyś jakby Ci sie zachciało ciasteczek po przeczytaniu watku, a nie
chciała juz wychodzić z domu. Zapewniam :)

A dzisiaj są jeszcze lepsze niż wczoraj, więc bez sensu sie opychałam
ciepłymi wczoraj :)

--
Lia

29. Data: 2005-07-06 11:15:05

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pychota, ale...
>
> nie urosły... Podejrzewam, że to wina piwa. Dog in the Fog się nie nadaje

Nie jestem specem, ale Dog to jakiś piwopodobny jest.
Jesli robię cos na piwie, to używam Pilsenera, ale to do dań mięsnych. Do
ciastek użyłbym pewnie Tyskiego.

Ale jeśli ciastka mają być z nadzieniem pikantniejszym (takie wersje też tu
były podawane), to jednak Pilsenera.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

30. Data: 2005-07-06 11:40:01

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7/6/2005 10:43 AM,Użytkownik Lia usiadł wygodnie i napisał:

> Władowałabyś jakby Ci sie zachciało ciasteczek po przeczytaniu watku, a nie
> chciała juz wychodzić z domu. Zapewniam :)

Skoro tak mówisz :) Przyjdzie mi pewnie kiedys wypróbować na sobie.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947