zdjęcie.... z ewidencji

1. Data: 2003-06-26 20:27:30

Temat: Re: zdjęcie.... z ewidencji
Od: "Jasiek" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bdd4ss$f3c$1@atlantis.news.tpi.pl...
> wyładuję odrobinkę żalu, jeśli pozwolicie:
> dzisiaj pewien prezes pewnej dobrze prosperującej spółki akcyjnej
> stwierdził, że "co prawda trudny to dla niego krok", ale...wypowiada mi
> umowę o pracę...
> łowca japiszonów i choleryk ...
> i w ten oto sposób sprawił, że Tyskie smakuje tak jakoś inaczej...
> ch......strzelił w bombki, choinki nie będzie...
> piję zdrowie za skurczybyka za to, że był szybki...........
> znacie to uczucie?
> M.
> P.S.

Ja dostałem wypowiedzenie ponad pół roku temu i od tamtej pory nie pracuję :-(

--
---
M.A.N.I.E.X.: Mechanical Artificial Nocturnal Infiltration and Exploration

1. Data: 2003-06-26 23:43:07

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziękuję,
> dziwnie się czuję...ów jegomość strasznie mnie zaskoczył, ale jak to
zwykle
> bywało - zamierzam natychmiast działać, jestem matką i kredytobiorcą, jak
> pewnie wiele osób.......

Wiem cos o tym ;-)

> a poza tym przyzwyczaiłam się do zmian, ta kolejna praca będzie moją
> szóstą:) od 97 roku.......

WOW!
A mozna zapytać w jakim zawodzie pracujesz Martucha? :-)

He he, tak trzymać ;-)

Marta

1. Data: 2003-06-27 07:54:59

Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem only germanistką...
pracowałam w swojego czasu w bankach z niemieckim i austriackim kapitałem, w
firmach z kapitałem stamtąd i jak dotąd sporo podróżowałam..., dlatego ckni
mi się już za powrotem na ten sam tor..., do pewnej niezależności ...
a zaczął się dopiero drugi dzień bez tego twista....
M.

1. Data: 2003-06-27 08:47:22

Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie pocieszyłeś mnie zbytnio:)
nie mogę sobie pozwolić na tak długi okres bez pracy, choćby realia były
najgorsze na świecie...
próbuj dalej, praca to tylko ważny dodatek w życiu....
pozdrawiam
Marta

Użytkownik "Jasiek" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

Ja dostałem wypowiedzenie ponad pół roku temu i od tamtej pory nie pracuję
:-(
--
---

1. Data: 2003-06-27 10:23:58

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi się już za powrotem na ten sam tor..., do pewnej niezależności ...
> a zaczął się dopiero drugi dzień bez tego twista....

To co piszesz robi wrażenie! :-)
3mam kciuki!

Marta

kinezjologia edukacyjna