zdrada

1. Data: 2004-05-07 11:58:33

Temat: zdrada
Od: "nina" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow

Zdradzilam meza,zdradzalam go przez pol roku.....a potem przyznalam sie
mu do wszystkiego,dobrowolnie...nic nie podejrzewal.
Przyznalam sie do romansu,spakowalam i odeszlam zostawiajac go z tym
wszystkim.....dzwonil-nie odbieralam,pisal sms-y,ze pomimo tego co zrobilam
nadal kocha i nie chce mnie stracic....chce zebym wrocila...pisal,ze bardzo
go zranilam,ze nigdy nie zapomnie,nie wybaczy,ale pomimo wszystko chce
mnie,che reszte zycia spedzic ze mna. Po miesiacu wrocilam.Jest sielsko,jak
zaraz po slubie...kochamy sie tulimy,zyjemy ze soba i rozmawiamy o tym
wszystkim....chcialaby zeby wszystko bylo juz dobrze,zaluje...ale czasem
nachodza mnie watpliwosci,ze z czasem zacznie wypominac,przestanie
szanowac,bedzie gardzil.....
Pozdrawiam
Nina

2. Data: 2004-05-07 12:56:47

Temat: Re: zdrada
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdradzilam meza,zdradzalam go przez pol roku.....a potem przyznalam
sie
> mu do wszystkiego,dobrowolnie...nic nie podejrzewal.

podziwiam cie ze sie przyznałaś ,dziwie sie jemu ze cie sam nie wyrzucił
,dziwie sie ze chce abys wróciła i trzymam kciuki aby ta sprawa nigdy nie
wróciła ,abyście zapomnieli o tym i aby on ci wybaczył tak naprawde i do
konca zycia byli razem szczęśliwi.
p.>

3. Data: 2004-05-07 12:59:48

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nina" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mu do wszystkiego,dobrowolnie...nic nie podejrzewal.
> Przyznalam sie do romansu,spakowalam i odeszlam zostawiajac go z tym

Hmmm... Gdyby mnie sie takie cos przytrafilo, to chociazby przez wzglad na
jego uczucia, nie mowilabym mu o tym. A jesli juz powiedzialabym, to dalabym
mu szanse porozmawiac na ten temat.

Ale stalo sie.

> [...]
bardzo
> go zranilam,ze nigdy nie zapomnie,nie wybaczy,ale pomimo wszystko chce

Czyli kocha. To dobry znak.

> [...]
> wszystkim....chcialaby zeby wszystko bylo juz dobrze,zaluje...ale czasem
> nachodza mnie watpliwosci,ze z czasem zacznie wypominac,przestanie

A z tym sie niestety musisz liczyc...

Kania

4. Data: 2004-05-07 13:01:04

Od: Eulalia <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nina napisał:

> Zdradzilam meza,zdradzalam go przez pol roku.....a potem przyznalam sie
> mu do wszystkiego,dobrowolnie...nic nie podejrzewal.

To kobiety też takie durne są?
I co? Ulżyło Ci? Może miało zrobic lepiej jemu?

Eulalka co nie rozumie sadyzmu

5. Data: 2004-05-07 13:22:55

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"nina" <a...@t...pl> wrote in message news:JRKmc.37017$O9.3415@news.chello.at...

> [...]
> mu do wszystkiego,dobrowolnie...nic nie podejrzewal.
> Przyznalam sie do romansu,spakowalam i odeszlam zostawiajac go z tym
(.....)
>ale czasem
> nachodza mnie watpliwosci,ze z czasem zacznie wypominac,przestanie
> szanowac,bedzie gardzil.....

ty tak stale martwisz sie _TYLKO_ o siebie??? masz
w swoim egozizmie jakis czas o mysleniu o innych??

iwon(k)a

6. Data: 2004-05-07 14:01:27

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Zdradzilam meza,zdradzalam go przez pol roku.....a potem przyznalam sie
> mu do wszystkiego,dobrowolnie...nic nie podejrzewal.

Zdradzałaś, czyli rozumiem, że go nie kochasz ?

> Przyznalam sie do romansu,spakowalam i odeszlam zostawiajac go z tym
> wszystkim.....

No, tak ! Jeśli go zrobiłaś, to znaczy, że nie kochasz !

> [...]
> go zranilam,ze nigdy nie zapomnie,nie wybaczy,ale pomimo wszystko chce
> mnie,che reszte zycia spedzic ze mna. Po miesiacu wrocilam.

No tak. Mimo, że go nie kochasz, jak nam tu dowiodłaś wcześniej, kobieca
próżność i wygoda wzięły górę ...

Jest sielsko,jak
> zaraz po slubie...kochamy sie tulimy,zyjemy ze soba i rozmawiamy o tym
> wszystkim....chcialaby zeby wszystko bylo juz dobrze,zaluje...

Jak on może dotykać kobietę w TYCH SAMYCHH MIEJSCAch, KTÓRE PRZEZ PÓŁ ROKU
DOTYKAŁ INNY FACET ? Jak można pieścić "po śladach" innego, gdy było się
perfidnie zdradzanym ?

ale czasem
> nachodza mnie watpliwosci,ze z czasem zacznie wypominac,przestanie
> szanowac,bedzie gardzil.....

I słusznie się obawiasz.

> Pozdrawiam
> Nina

Pozdr. także :)

7. Data: 2004-05-07 14:15:26

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@o...pl wrote:

> Jak on może dotykać kobietę w TYCH SAMYCHH MIEJSCAch, KTÓRE PRZEZ PÓŁ ROKU
> DOTYKAŁ INNY FACET ?

Idac tym tokiem rozumowania to trzeba by miec w zyciu jednego jedynego
partnera seksualnego ;)

Dunia
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

8. Data: 2004-05-07 14:49:10

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba nina napisała:

>...ale czasem
> nachodza mnie watpliwosci,ze z czasem zacznie wypominac,przestanie
> szanowac,bedzie gardzil.....

Skoro on Ci wybaczył to pozostaje Ci tylko wybaczyć sobie samej.

puchaty

9. Data: 2004-05-07 17:36:09

Od: "MONTWA" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> szanowac,bedzie gardzil.....
> Pozdrawiam
> Nina

Jeśli go kochasz, to wszystko będzie dobrze. On udowodnił ci że cię kocha.

Powodzenia

MOnti

10. Data: 2004-05-07 21:02:09

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalia" <e...@k...pl> wrote in message

| To kobiety też takie durne są?

Tylko faceci

| I co? Ulżyło Ci? Może miało zrobic lepiej jemu?

Przynajmniej mają coś naprawdę wartosciowego - szczerość

| Eulalka co nie rozumie sadyzmu?

A gdzie ten sadyzm

Jacek

Re: pseudo-feminizm kobiet -przyczyna katastrofy
Re: pseudo-feminizm kobiet -przyczyna katastrofy
Odszkodowanie za odmowe badan prenatalnych
Poradźcie! - ubezpieczenie na życie
[reklama] kursy nurkowania oferta dla rodzin W-wa