zdrowi nas podziwiaja...

21. Data: 2005-09-19 07:14:01

Temat: Re: zdrowi nas podziwiaja...
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzień Dobry
> Wiesz a ja myślę że to czy ktoś jest zadbany czysty estetetyczny,
> uśmiechnięty miły itd słabo zależne jest od tego czy jest czy nie jest
> sprawny to poprostu zależy od jego osobistego poczucia smaku wyczucia
> estetycznego gustu itd ogólnie mówiąc kultury osobistej. Jak się komuś
> nie chce zadbać o wygląd to naprawdę nie jest to przyczyną
> niepełnosprawność tylko lenistwo.
> Bo skoro niepełnosprawne dziewczyny jak sam napisałeś potrafią być zadbane
> to faceci też a jak im się nie chce to nie ma to nic wspólnego z
> [...]

Tak, to czy ktos dba o swoj wyglad czy nie zalezy od charakteru czlowieka,
ale niepelnosprawnosc zwlaszcza wrodzona silnie go wypacza.

> Co do dziadka Darwina owszem masz racje ale jak sam wiesz coś co nazywamy
> cywilizacją ( choć czasem bywam sceptyczny co do tego czy mój gatunek
> jest cywilizowany ) ludzie wymyślili po to żeby zasady darwinowskie nieco
> złagodzić bo inaczej kochany zostałbyś zjedzony przez silniejszych
> członków twojego stada.

Moje odwolanie sie do teorii Darwina jest celowym uproszczeniem majacym na
celu podniesienie temperatury dyskusji.

> Tak swoją drogą zastanawiam się co was może zadowolić jak was chwalą
> podziwiają źle jak was traktują jak pariasów też źle weźcie sie w koncu
> zdecydujcie. bo trzeciej drogi jak z wielkimi systemami ekonomiczno
> ideologicznymi nie ma. Nie można być jednocześnie gwiazdą i pokrzywdzonym
> na coś trzeba się zdecydować.

To jest typowo ludzkie. Jednemu czlowiekowi przeszkadza nadmiar, a innemu
brak zainteresowania

22. Data: 2005-09-19 11:46:13

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-19 09:14na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) ,, LECH
DUBROWSKI napisał(a):

[ciach]

> [...]

> majacym na celu podniesienie temperatury dyskusji.

> To jest typowo ludzkie. Jednemu czlowiekowi przeszkadza nadmiar, a

Witam

To znaczy co zostaje wypaczone charakter czy zdolność dbania o siebie
przez kalectwo od urodzenia??

Nie wiem jak w innych ale w moim przypadku
śmiem twierdzić że charakteru ani zdolności dbania o siebie choroba od
urodzenia nie wypaczyła mi. Charakter mam znośny a co do dbania o siebie
też źle nie jest. Dziewczyna nie narzeka a wymagająca w tym względzie
jak to kobieta jest. :) Co do upodobań mnie osobiście nie przeszkadza
ani jak na mnie zwracają uwagę ani jak nie zwracają. Choć nie przeczę
że gdy długonoga piersiasta blondyna mówi że mnie podziwia to męska
duma puchnie jak balonik :) ale to normalne ;-)

--
Piotr
Red Butler-czyli definicja mężczyzny ;-)- trochę drań ale za to jaki
szarmancki ;-)
[uwaga nie traktuj tego poważnie]

23. Data: 2005-09-19 12:45:01

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam

> To znaczy co zostaje wypaczone charakter czy zdolność dbania o siebie
> przez kalectwo od urodzenia??

Czlowiek z duza wada wrodzona ma sklonnosc do depresji z powodu wygladu
i/lub braku sprawnosci fizycznej, a jednoczesnie brak sprawnosci fizycznej
ogranicza badz calkowicie uniemozliwia mu zdolnosc dbania o siebie.

> Nie wiem jak w innych ale w moim przypadku
> śmiem twierdzić że charakteru ani zdolności dbania o siebie choroba od
> urodzenia nie wypaczyła mi.

Mi tez nie, chociaz ludzie ktorzy mnie znaja moga mi miec za zle, ze nigdy
nie nosze garniturow, krawatow i tradycyjnych meskich koszul. Kiedys
probowalem, ale samokrytycznie stwierdzilem, ze w tym, stroju czlowiek z
wyraznym znieksztalceniem kregoslupa siedzacy na wozku, wyglada
karykaturalnie.

> Charakter mam znośny a co do dbania o siebie
> też źle nie jest. Dziewczyna nie narzeka a wymagająca w tym względzie
> jak to kobieta jest. :)

Na ten temat nie wypowiadam sie bo jedyna kobieta w moim zyciu jest niestety
moja mama, a jej wystarczy tylko ze jestem ogolony kiedy gdzies wychodze.

> Co do upodobań mnie osobiście nie przeszkadza
> ani jak na mnie zwracają uwagę ani jak nie zwracają.

Mi tez to nie przeszkadza.

> Choć nie przeczę
> że gdy długonoga piersiasta blondyna mówi że mnie podziwia to męska duma
> puchnie jak balonik :) ale to normalne ;-)

Takie dziewczyny, z przyczyn technicznych, po prostu mnie nie widza bo
czubek mojej glowy gdy siedze na wozku wypada gdzies pomiedzy ich talia, a
biustem. Pocieszam sie tym, ze dzieki zajmowanej pozycji mam lepsza niz
osoba stojaca mozliwosc obejrzenia tego co one najbardziej eksponuja ;-)

Leszek

24. Data: 2005-09-19 13:08:46

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-19 14:45,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , LECH
DUBROWSKI napisał(a):

> [...]
> i/lub braku sprawnosci fizycznej, a jednoczesnie brak sprawnosci fizycznej
> ogranicza badz calkowicie uniemozliwia mu zdolnosc dbania o siebie.

Co do depresji zgoda może wpłynąć na spadek atrakcyjności zewnętrznej
lub spadek zużycia kosmetyków. Ale co do braku sprawności fizycznej nie
zgadzam sie znam osobiście dziewczynę o kompletnym braku możliwości
poruszania rękoma rusza tylko głową :) ( w dosłownym tego słowa
znaczeniu) a makijaż ma zawsze taki zrobiony że nie jedna sprawna
dziewczyna może się z nią mierzyć dlaczego bo potrafi sobie zorganizować
pomoc w postaci siostry. O ile łatwiej jest facetom wystarczy się ogolić
umyć i użyć jakichś perfum wody kolońskiej itd. Co do garnituru się
nie wypowiadam na mnie dobrze leży ale to nie znaczy że na wszystkich
:) Nie zmienia to faktu tu że sie da :)

A co do blondynek i widoków to kolega ma fajnie :) sugerowałbym
głośniej mówić wtedy zwrócą uwagę może jakiś śpiew albo deklamacja :)
--
Piotr M:)
Gdy człowiek kocha życie wtedy nawet medycyna jest bezsilna :)

pozdrowienia
Piotr

25. Data: 2005-09-20 05:57:38

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się z nią mierzyć dlaczego bo potrafi sobie zorganizować pomoc w postaci
> siostry. O ile łatwiej jest facetom wystarczy się ogolić umyć i użyć

Tak, faceci maja mniej roboty przy swoim wygladzie, ale wyglada na to ze
wielu z nich po prostu nie chece sie nic robic. Mialem kiedys kolege chorego
na SM, ktory byl zonaty, zadbany i mial corke, ale jak mowilem zeby zaczal
cos robic, a nie tylko siedzial i uzalal sie nad soba to na kazda moja
sugestie odpowiadal: "Tak, ale ja przeciez jestem chory".

> Co do garnituru się nie wypowiadam na mnie dobrze leży ale to nie znaczy
> że na wszystkich :) Nie zmienia to
> faktu tu że sie da :)

> A co do blondynek i widoków to kolega ma fajnie :)

Tak, widoki zwlaszcza w lecie, sa ciekawe :)

> sugerowałbym głośniej mówić wtedy zwrócą uwagę może jakiś śpiew albo
> deklamacja :)

Musze sie przyznac, ze pare razy probowalem nawiazywac z nimi kontakt, ale
za taka panna to na wozku elektrycznym trudno nadazyc :)

26. Data: 2005-09-20 07:41:25

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-20 07:57,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , LECH
DUBROWSKI napisał(a):

[ciach]

> [...]
> sugestie odpowiadal: "Tak, ale ja przeciez jestem chory".

> Tak, widoki zwlaszcza w lecie, sa ciekawe :)

Ja w ogółem zauważyłem że my faceci uwielbiamy chorować ( pospolita
grypa np) i, gorzej się czujemy tym lepiej :) no uwielbiamy jak nam
panie poprawiają poduszki przynoszą herbatkę do "łoża boleści" itd itp
więc to zachowanie kolegi normalne jest.

ja nie wiem czy po tym akapicie mnie mężczyźni nie zamordują ....ale co
tam za chwile wybieram się na prawdopodobnie ostatnią kawę ;-)
Co do letnich widoków wózkowicza to ja sobie wyobrażam i przypuszczam że
warto sie w Sopocie na plaży namęczyć w piasku z kółkami ;-)

--
Piotr
(..)Ale ani głosy totalnej krytyki mnie nie zabiją, ani pochwały nie

27. Data: 2005-09-20 08:03:18

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprawiają poduszki przynoszą herbatkę do "łoża boleści" itd itp więc to

Tak, on lubil zeby sie nad nim uzalac

> ja nie wiem czy po tym akapicie mnie mężczyźni nie zamordują ....ale co
> tam za chwile wybieram się na prawdopodobnie ostatnią kawę ;-)

To bardzo prawdopodobne, radze rozejrzec sie za jakas ochrona lub samemu
potrenowac :)

> Co do letnich widoków wózkowicza to ja sobie wyobrażam i przypuszczam że
> warto sie w Sopocie na plaży namęczyć w piasku z kółkami ;-)

Wejscia na plaze wole nie ryzykowac bo ten wozek razem ze mna wazy chyba ze
200 kg i prawdopodobnie natychmiast zapadlbym sie w piasek :)

Leszek

28. Data: 2005-09-20 09:04:16

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-20 10:03,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , LECH
DUBROWSKI napisał(a):

Witam
No wiesz chyba poszukam w internecie adresu e mail pani Rylik i
poproszę o ochronę :) Nie dość że ładna to jeszcze się będę czuł
bezpiecznie. A o fundusze na ochronę zgłoszę się do federacji feministek :)
200 kilogramów no no spora nadwaga ;-) faktycznie lepiej jeździć po
twardym :-).

29. Data: 2005-09-20 16:46:16

Od: "Jacek1982" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> W niedzielę 18-września-2005 o godzinie 22:52:25 Jamysz napisał/a

> To też prawda.
>
> Był okres, że mieszkałem sam, po różnych perypetiach zyciowych i się,
> jak to się mówi, zapusciłem. A potem pojawiła się pewna pani, która
> nie pozwoliła mi drugi dzień tej samej koszuli włożyć, i nagle się
> okazało, że więcej osób jakby do mnie lgnie - więc faktycznie, sam
> wygląd (bez względu na kalectwo) już wiele może zdziałać.
>
> --
> Pozdrawiam
> Adam Pietrasiewicz
> http://www.przetargi-francuskie.w.pl

no faktycznie cos w tym musi być ze jak lepiej się ubierzemy to nawet
niektóre zwrócą na nas uwagę i się uśmiechną chociaż, ale w większości
wypadków nie zwracają uwagi na facetów na wózku tylko dlatego ze......... są
na wózku ( mowie o dziewczynach w przedziale 18-26 bo z takimi mam
tyczność ). Nawet wiem dlaczego bo w tym wieku liczy się sprawność fizyczna
i wygląd żeby pochwalić się przed koleżankami. Wiem to z stad bo kiedyś mi
dziewczyna w moim wieku - 23 lata powiedziała uczciwie ze facet na wózku
nie ma u niej szans bo nigdzie by z nią nie poszedł na żadna dyskotekę
potańczyć, do kina czy nawet uprawiać seks normalnie bo ma jakieś tam
ograniczenia. Niestety one są praktyczne i jak zobaczą kogoś na wózku to
analizują ta osobę pod tym katem. Z biegiem lat zaczynam je rozumieć,
niestety sam jestem na wózku od urodzenia mam oszczep ale rozumiem - nie
chcą się wiążąc z kaleka bo chcą iść przez życie do przodu a nie z ciężarem
w postaci kaleki którego trzeba nosić po schodach i pomagać mu w
codziennych sytuacjach kiedy mało obiektów jest dostosowanych do naszych
potrzeb. Lepsze już olewanie i bycie samemu niż być w związku z dziewczyna
która udaje przy nas ze wózek - Ok nie ma problemu - a na boku obrabiają
nam dupę i żalą się koleżanką i kolega jakie to one są pokrzywdzone przez
los i biedne i zmęczone bo musza się opiekować kaleka w domu która trzeba
np. nosić, przewijać, przebierać - znam taka dziewczynę z Internetu, ma
faceta z SM z którym zrobiła sobie dziecko i teraz płacze że jest biedna i
pokrzywdzona bo ma 2 małych dzieci przy których musi wciąż robić i ich
nosić. 2 dzieci tzn. męża i dziecko.

30. Data: 2005-09-20 16:50:55

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 20-września-2005 o godzinie 18:46:16 Jacek1982 napisał/a

> [...]
>tyczność ). Nawet wiem dlaczego bo w tym wieku liczy się sprawność fizyczna
>i wygląd żeby pochwalić się przed koleżankami.

Nie wiem jak to jest w takim razie, ale ja w wieku 23 lat ożeniłem się
z kobietą, która była KOLEJNĄ moją dziewczyną, a było ich trochę
przedtem. Nigdy specjalnie nie miałem problemy w tych kwestiach... A
byłem raczej niewyjściowy na tych moich kulach, w dwóch aparatach
ortopedycznych i w gorsecie ortopedycznym.

Myślę, że to głównie znowu problem w głowie inwalidy, a nie w głowach
dziewczyn.

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl

szukam sprawdzonej hodowli..