zegary

1. Data: 2006-03-14 16:07:44

Temat: zegary
Od: "Kasia <Kieupa> Warszawa" <k...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam piękny schemat zegarka dla dzieci. Wyhaftuję go, tylko pozostaje
pytanie co dalej?? Skąd bierzecie mechanizmy itp.

Proszę o poradę.

Kasia <Kieupa> Warszawa

2. Data: 2006-03-14 18:43:56

Temat: Re: zegary
Od: "Olgasw" <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałam piękny schemat zegarka dla dzieci. Wyhaftuję go, tylko pozostaje
> pytanie co dalej?? Skąd bierzecie mechanizmy itp.
>
> Proszę o poradę.

Ja zdobylam z odzysku po firmowym kalendarzu...
ale sprobuj na rynku - bywalo po 5 zl.
Na allegro tez raz widzialam.
W necie najtansze to po 8 zl +wysylka - wiec raczej odpada.
Mozna tez kupic nowy zegar... np. na allegro maja dosc tanie...
Pozdrawiam
Olgasw

3. Data: 2007-03-17 15:30:28

Od: u...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W necie najtansze to po 8 zl +wysylka - wiec raczej odpada.
> Mozna tez kupic nowy zegar... np. na allegro maja dosc tanie...

a ja czasem kupię gazety z zegarami na ścianę i mam mechanizm

4. Data: 2007-03-17 19:37:23

Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik u...@o...pl napisał:

> a ja czasem kupię gazety z zegarami na ścianę i mam mechanizm

moj maz kupil ostatnio na allegro ;) za tanie pieniadze
kasias

kupiony schemat Jan Paweł II
ABC - czyli KROK PO KROKU
Mehoffer "Majowe slonce" - wybor muliny
Jak przeliczyć muline z mertów na sztuki
XXX pomocy :)