żel DIFFERIN- NA TRĄDZIK

1. Data: 2002-10-07 17:11:11

Temat: żel DIFFERIN- NA TRĄDZIK
Od: "Aldona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś tu już stosował ten żel, bądź słyszał jaki on jest i jakie daje
efekty na trądzik ??????
Pozdrawiam
Aldona

2. Data: 2002-10-07 17:30:12

Temat: Re: żel DIFFERIN- NA TRĄDZIK
Od: "--<e>--" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stosowalem, efekty byly bardzo dobre, ale do pewnego czasu (zreszta jak
kazdy lek w moim przypadku). Nie pamietam ceny tego zelu, jednak nie jest on
tani. Skory nie wysusza, dobrze wygladza, dobrze radzi sobie z tradzikiem
zewnetrzynm(tak ja to nazywam) jednak na wieksze rozlewy podskorne juz nie
dziala. Jezeli masz lagodna postac tradziku, moge ten zel polecic, jezeli
cos bardziej skomplikowanego zel zadziala gora 2 tygodnie.
pozdrawiam

--<e>--

3. Data: 2002-12-02 00:48:07

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aldona wrote:
> Witam
>
> Czy ktoś tu już stosował ten żel, bądź słyszał jaki on jest i jakie
> daje efekty na trądzik ??????
> Pozdrawiam
> Aldona

Tradziku nie mam, ale kiedyś pojawiały mi się na skórze drobne wypryski.
Było to sporadyczne, wina mieszanej cery. Dermatolog przepisał mi krem
differin. Dla mnie był on trochę zbyt mocny, ponieważ wystarczyło ciut
więcej by podrażnić mi skórę. Nie wysuszył cery, więc to plus. A jeśli
chodzi o efekt całościowy to imho średni. Lepszy jest płyn Zineryt.

--
pozdrawiam,
Elvira

soczewki