zespol jelita drazliwego

1. Data: 2003-01-14 13:16:48

Temat: zespol jelita drazliwego
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam, cierpie na dolegliwosc zwana zespolem jelita drazliwego.Jestem na diecie
bogatoblonnikowej, zazywam leki,a le w tym moim higienicznym trybie zycia nadal
sa nawroty choroby , wzdec, bolow brzucha itp Ja juz jestem strasznie
zniechecona do wszystkiego nie chce mi sie przez to pracowac, nic robic.Moze
ktos podzielilby sie swoimi doswiadczeniami dotyczacymi tej choroby.Jak nie mam
dolegliwosci czuje sie swietnie, lekko, brzuszek jest malutki i plaski, gdy
jest nawrot-bez bledow w diecie i na lekach, brzuch mam jak balon i nie chce mi
sie przez to zyc.ELus

2. Data: 2003-01-14 13:42:41

Temat: Re: zespol jelita drazliwego
Od: "Juanito" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
gdy
> jest nawrot-bez bledow w diecie i na lekach, brzuch mam jak balon i nie

Będąc na diecie bogatobłonnikowej trudno mieć komfort w brzuszku... coś
zatem tutaj niezbyt jest dograne. Polecam stronę
http://colonica.w.interia.pl/ramki.htm.
Trochę to kosztuje, ale jest absolutnie skuteczne... warto w siebie
zainwestować.

Juanito

3. Data: 2003-01-14 22:42:14

Od: b...@g...pl (Brach Bronisław) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gdy
> jest nawrot-bez bledow w diecie i na lekach, brzuch mam jak balon i nie

Od wielu lat usiłuję zwalczyć podobne schorzenie, które niestety jest w
znacznym stopniu chorobą psychosomatyczną. Próbowałem niektóre diety
zalecane przez literaturę fachową m.in dietę bogatoresztkową. Dieta ta
dawała również podobne dolegliwości i okazała się dla mnie nieodpowiednia.
Optymalnym rozwiązaniem wydaje się dieta lekkostrawna Na drodze prób
wyeliminowałem produkty, które najbardzie powodowały podrażnienie jelita
kończące się zaparciem lub biegunką Moja dieta jest zbliżona do obecnie
publikowanej w sieci na stronie:
http://medprakt.pl/-labmed/dieta/ibs_diet.htm
pozdrawiam
BBrach

4. Data: 2003-01-15 11:35:27

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyeliminowałem produkty, które najbardzie powodowały podrażnienie jelita
> kończące się zaparciem lub biegunką Moja dieta jest zbliżona do obecnie

Niestety,obydwie podane linki nie dzialaja.Czy moglbys mi przyblizyc bardzeij
swoja diete.Bardzo ceirpie obecnie,mam silne zaostrzneie choroby,ta noc byla
straszna.Jestem znechecona do zycia i swiata.Jesli mozesz,przeslij mi blizsze
informacje na priv,by nie zasmiecac grupy.Pozdrawaim i zgory dziekuje za
pomoc.Elus

5. Data: 2003-01-15 16:39:40

Od: b...@g...pl (Brach Bronisław) szukaj wiadomości tego autora

Proponuję zapoznać sie jednak ze wskazaną strona przez adres
http://www.labmed.com.pl. Następnie po otwarciu strony głównej w tematach
miesiącach kliknij tytuł "zespół jelita nadwrażliwego....Zakładam że masz
dobrze zdiagnozowane schorzenie,,, Uwaga praktyczna-- musisz unikać stresów
oraz potraw, które nie tolerujesz tj po których wyrażnie żle się czujesz lub
po których występują objawy niestrawności, odbijania, biegunki lub
rozwolnione stolce albo bolesne zaparcia.Dorażnie można sobie pomóc
stosując leki przeciwskurczowe jak np No-spa lub lek homeaapatyczny
Spascupreel- firmy Heel. Można je kupić bez recepty.Życzę powodzenia w
kuracji i pozdrawiam

6. Data: 2003-01-15 21:24:15

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest nawrot-bez bledow w diecie i na lekach, brzuch mam jak balon i nie
chce mi
> sie przez to zyc.ELus

może jest sens spróbować psychoterapii?
niektórzy sie obrażają gdy ktoś im radzi iść do psychologa, a już do
psychiatry!!!
twoje schorzenie jest psychosomatyczne. skoro jest nawrót bez błędów i na
lekach czyli SOMA w porządku to zajmij sie PSYCHE - to nie boli.
pozdr

NIQUITIN na odchudzanie?!?!
zajscie w ciaze
L-karnityna a poziom cukru ?