zestaw wigilijny

1. Data: 2001-11-27 05:35:29

Temat: Re: konkurs (bylo Re: kutia - masa makowa) znaleziona w Krakowie
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Zowisia <z...@n...spam.poczta.onet.pl> wrote:

> "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisa"(a):

> ----
> No nie,
> w"aściwie to chcia"am pozostać przy swoim
> zdaniu (skonsultowa"am je z kilkoma osobami)
> - w znanych mi domach nigdy nawet nie widzia"am
> kutii z czymś bia"ym. U mnie w domu nikt nawet
> nie wiedzia", że _można_ śmietankę / jogurt dodawać.
> W"aściwie nie wiem, po co mia"oby się to robić ?

U mie tez sie smietanki nigdy nie dodawalo i usobiscie w tym nie
gustuje, ale jednak kilkakrotnie spotkalem sie z tym zwyczajem. A ja
nie skrytykuje niczyich zwyczajow wigilijnych. Wiem, ze czasem moze sie
wydawac inaczej, ale samobojca to ja nie jestem.

Wladyslaw

1. Data: 2001-11-27 12:58:10

Od: <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> nie skrytykuje niczyich zwyczajow wigilijnych. Wiem, ze czasem moze sie
> wydawac inaczej, ale samobojca to ja nie jestem.

mnie chodzilo tylko o ten jogurt - jakos go nie widzialam i po
przeprowadzeniu eksperymentu podtrzymuje zdanie, ze jesli ma sie dodawac
biale do kutii to smietanke. a kutia bez smietanki tez jest dobra, tyle,
zebardziej zwiezla niz ze smietanka :)

skrzacik

1. Data: 2001-11-27 18:47:48

Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

Oauuuuu dostalam ostrego slinotoku
Ania

1. Data: 2001-11-28 13:50:12

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> 1 maly bouquet garni

pytanie laika i naiwne pewnie- co to jest?
pzdr
agi

1. Data: 2001-11-28 14:14:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Nov 2001 14:50:12 +0100, fghfgh <a...@p...onet.pl>
wrote:

>pytanie laika i naiwne pewnie- co to jest?
>pzdr
>agi
bukiecik ziol zwiazany sznureczkiem, ktory po uzyciu wywalasz -
takie rozne ziola prowansalskie w to wchodza, moga byc w papierku
a la torebka herbaciana, albo w innej szmatce

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-28 14:31:02

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

fghfgh <a...@p...onet.pl> wrote:

>pytanie laika i naiwne pewnie- co to jest?

"Francuski "bouquet garni" (bo istnieje tez kreolski) sklada sie z :

naci pietruszki + listka laurowego + galazki tymianku

ps. Jezeli nie masz galazki tymianku, to wsyp lyzeczke
zwyklego, ale potem
musisz go jakos odcedzic (bo "bouquet garni" sie z bulionu
wyciaga, poniewaz
sluzy on do nadania aromatu a nie do jedzenia)"

..to są Swięte słowa Ewy Niesz....wiecie jednej z "Tych"
Niesz...Zacytowałam Ją....bez zgody :0)

1. Data: 2001-11-28 14:35:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>musisz go jakos odcedzic (bo "bouquet garni" sie z bulionu
>wyciaga, poniewaz
>sluzy on do nadania aromatu a nie do jedzenia)"
>
>..to s? Swi?te s?owa Ewy Niesz....wiecie jednej z "Tych"
>Niesz...Zacytowa?am J?....bez zgody :0)

Agata, obawiam sie, ze pod mur Cie wezma i nie bedziesz wiedziec,
czym w Ciebie strelono (tortem czy kartoflem...)...
ewentualne galery jeszcze zostaly do wyboru

nie mow, ze nie ostrzeglam jesli nie uciekniesz za granice
natychmiast

rzyczlywy
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-28 14:43:34

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>bukiecik ziol zwiazany sznureczkiem, ktory po uzyciu wywalasz -
>takie rozne ziola prowansalskie w to wchodza, moga byc w papierku
>a la torebka herbaciana, albo w innej szmatce

ja duży garnek to nawet można taki wore(cze)k na buty wsadzić.
Tylko proporcje pozwiększać bo smaku nie wyczujemy. :)

agaatW.

1. Data: 2001-11-28 14:50:46

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>ewentualne galery jeszcze zostaly do wyboru
>
>nie mow, ze nie ostrzeglam jesli nie uciekniesz za granice

:0) znikam. :0( .pstryk. 0

( czar niedopracowany jeszcze)

?

1. Data: 2001-11-28 14:52:38

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW wrote:

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

dzieki Wam obu za odpowiedz :))
szefowa z racji urzedu dba o pracownika jak dobrze rozumiem, za To
Agatka chyba jako dobra wrózka :)))
pzdr
agi

Sos waniliowy ... ?