zgaga - po czym?

1. Data: 2002-02-11 19:35:46

Temat: zgaga - po czym?
Od: "gosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

od trzech dni mam zgagę (wcześniej nigdy), podejrzewam, że po chlebie
żytnim pełnoziarnistym (jem go właśnie od trzech dni),
przecież takie pieczywo jest zdrowsze od białego?
jak sobie poradzic z ta zgagą (mleczko jakieś czy tabletki)?
to dla mnie wazne bo muszę schudnąć i stąd ta zmiana pieczywa (m.in.)
gosiaS.

2. Data: 2002-02-11 21:59:55

Temat: Re: zgaga - po czym?
Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na zgage albo mleczko albo migdaly (mi pomagaly)
Pozdrawiam
Kasienia

3. Data: 2002-02-13 21:03:48

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a496gh$3qi$1@news.lublin.pl>, g...@s...lub.pl says...
> [...]
> jak sobie poradzic z ta zgagą (mleczko jakieś czy tabletki)?
> to dla mnie wazne bo muszę schudnąć i stąd ta zmiana pieczywa (m.in.)

Wez Losec i po bolu.

Elektrokardiogram
tzw. delikatny żołądek
Jak poradzić sobie ze stresem ....??