zgrubienie w kostce

1. Data: 2005-07-19 09:47:47

Temat: zgrubienie w kostce
Od: "kat22 " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Miesiąc temu przy bieganiu coś sobie zrobiłam z nogą (dokładnie nie wiem jak).
Na zewnętrznej stronie stopy, jakby wzdłuż kości piątego palca zrobiło się
zaczerwienienie, postem spuchła cała stopa i musiałam iść do lekarza. Lekarz
zrobił zdjęcie, ale nie zewnętrzej strony stopy, tylko wewnętrznej i orzekł,
że to masowe skęcenie kostki i na dwa tygodnie wylądowałam w gipsie. Teraz
prawie od trzech tygodni, odkąd zdjęłam gips, mam wciąż opuchniętą kostkę,
szczególnie po zewnętrznej stronie. Chciałabym znowu zacząć biegać, ale boję
się, że znowu coś sobie zrobię. A zakładanie gipsu wydaję mi się jakąś
przestarzałą metodą.

A może taka opuchlizna przez jakiś czas jest normalna?

2. Data: 2005-07-19 11:44:06

Temat: Re: zgrubienie w kostce
Od: "telka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kat22 " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> A może taka opuchlizna przez jakiś czas jest normalna?

U mnie po gipsie długo jeszcze (przez kilka miesięcy) ręka była
spuchnięta. W sprawie biegania zapytaj lekarza, ale wydaje mi się, ze na
razie musisz o tym zapomnieć.

Brzuch jak stal :)
uczulenie na raczkach dwulatka
[ANKIETA] Alergie pokarmowe u dzieci
A my juz po przeszczepie....
pytania - ropiejace migdalki i nerwica WROCLAW