zielony sos hinduski

1. Data: 2005-03-01 14:15:53

Temat: Re: zielony sos hinduski
Od: "Dawid" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Geny" <g...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d01t74$p7t$1@news.onet.pl...
> witam. ostatnio trafilo mi sie sprobowac troche mieska z rest.
indyjskiej z
> zielonym ostrym sostem. czy ktos ma pojecie co to bylo? szukam i
szukam i nie
> wiem co to bylo a porazajaco dobre.

jogurt+świeża mięta+zielony pieprz+zielona pietruszka+sól wszystko
zmiksowane.

pozdrawiam,

Dawid

1. Data: 2005-03-01 14:17:37

Temat: zielony sos hinduski
Od: "Geny" <g...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. ostatnio trafilo mi sie sprobowac troche mieska z rest. indyjskiej z
zielonym ostrym sostem. czy ktos ma pojecie co to bylo? szukam i szukam i nie
wiem co to bylo a porazajaco dobre.

pozdrawiam
geny

1. Data: 2005-03-01 16:50:01

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"Geny" pyta:

"Dawid" pisze:

> jogurt+świeża mięta+zielony pieprz+zielona pietruszka+sól wszystko
> zmiksowane.

To ja pytam:
Dawid, kolor sie zgadza, ale poza ostrzami miksera, co tu jest ostre?

Pozdrawiam serdecznie,
eM zaintrygowana

1. Data: 2005-03-01 21:03:28

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 01 Mar 2005 16:50:01 +0000, eM wrote:

> "Geny" pyta:

> To ja pytam:
> Dawid, kolor sie zgadza, ale poza ostrzami miksera, co tu jest ostre?

Pieprz? Ostatecznie zielone chilli też mogli wrzucić.

--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "NeoAddix", "Pashazade"

1. Data: 2005-03-02 13:21:13

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Fabrykowska-Młotek" pisze:

> Pieprz? Ostatecznie zielone chilli też mogli wrzucić.

Mmm... Widocznie przytlumiony mam juz wech i przytepiony smak, bo
pieprz (nawet zielony) nie jest juz mi za ostry :-). Ale niektore
papryczki chilli rzeczywiscie polecam przed wizyta u dentysty ;-).

A kombinacja Dawida przypomina mi bardziej indyjska raite, bardziej
odswiezajaca niz ostra.

Pozdrawiam serdecznie,
eM z potrojnym tabasco :-)

1. Data: 2005-03-02 21:04:00

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 02 Mar 2005 13:21:13 +0000, eM wrote:

> Mmm... Widocznie przytlumiony mam juz wech i przytepiony smak, bo
> pieprz (nawet zielony) nie jest juz mi za ostry :-). Ale niektore
> papryczki chilli rzeczywiscie polecam przed wizyta u dentysty ;-).

Pieprz zielony nie jest ostry - jest aromatyczny. Co innego papryczki ...

1. Data: 2005-03-03 16:05:31

Od: "Dawid" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eM" <...@...c> napisał w wiadomości

> Mmm... Widocznie przytlumiony mam juz wech i przytepiony smak, bo
> pieprz (nawet zielony) nie jest juz mi za ostry :-). Ale niektore
> papryczki chilli rzeczywiscie polecam przed wizyta u dentysty ;-).

Moim zdaniem też, ale moja żona twierdzi, że jest inaczej więc chcąc
nie chcąc musiałem się przyzwyczaić do obowiązującej rzeczywistości ;)

> A kombinacja Dawida przypomina mi bardziej indyjska raite, bardziej
> odswiezajaca niz ostra.

Zgadza się, ten sos bardziej odświeza niż pali, ale kolor ma właściwy
i nic nie stoi na przeszkodzie żeby dodać do tego coś bardziej ostrego
jak wymieniana papryczka ;)

> Pozdrawiam serdecznie,
> eM z potrojnym tabasco :-)

Pozdrawiam,

Dawid

ciasteczka czyli prosba o przetlumaczenie....
Wariacje na temat kaszanki
Prośba o przepis
Kumin - gdzie kupic??
Przechowywanie zakwasu