ziemniaki po owerniacku

1. Data: 2000-12-11 09:28:19

Temat: ziemniaki po owerniacku
Od: "Agnes" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje ze ogladal ktos podroze Maklowicza w niedziele - tym
razem podawal fajny i prosty przepis na zapiekane ziemniaki (temat
zreszta ostatnio na grupie na topie) i w zwiazku z tym pytanie: czym
mozna by zastapic ser w naszych warunkach (nie pamietam juz nazwy ale
bardzo lejacy po podgrzaniu) ktorego uzywal Robert? Myslicie ze
moglaby to byc np. Mozarella czy lepiej jakis inny latwo topliwy
serek - jesli tak, to jaki jest najlepszy?

Agnes
http://www.koneser.pl

1. Data: 2000-12-11 10:28:23

Temat: Re: ziemniaki po owerniacku
Od: Marek Drabik <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes wrote:

> [...]
> moglaby to byc np. Mozarella czy lepiej jakis inny latwo topliwy
> serek - jesli tak, to jaki jest najlepszy?

Niestety nie ogladalem,ale po nazwie dania mniemam, ( mniam, mniam :),
ze ser uzyty do ziemniakow to Bleu d'Overgne, o ile to byl ser
plesniowy, calkiem pospolity w naszych marketach. IMHO sama mozarella
jest nieco bez smaku, choc rozpuszcza sie wzorcowo. Raczej
zaryzykowalbym polski ser kozi (jak kto lubi) - specyfika dania
murowana, a ser ma konsystencje rozpuszczalna.
Pozdr,MDR

1. Data: 2000-12-11 10:46:44

Temat: Odp: ziemniaki po owerniacku
Od: "Agnes" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, wlasnie to nie byl zaden ser plesniowy tylko zolty. Ale
rzeczywiscie moze sprobuje z kozim. Dzieki.

--
Agnes
http://www.koneser.pl

1. Data: 2000-12-11 14:28:29

Od: "Jarek Wiśniewski" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
> Nie, wlasnie to nie byl zaden ser plesniowy tylko zolty. Ale
> rzeczywiscie moze sprobuje z kozim. Dzieki.
> Agnes
Ten ser to Kantal - tak sie przynajmniej wymawia. Jak sie pisze ???
Zabijcie, zjedzcie, ale nie wiem ;)

Cze !!!

1. Data: 2000-12-11 14:50:34

Od: a...@m...com.pl (Agnieszka Stańczyk) szukaj wiadomości tego autora

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-12-14 07:26:56

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten ser to Kantal - tak sie przynajmniej wymawia. Jak sie pisze ???
> Zabijcie, zjedzcie, ale nie wiem ;)

Na moje to mógł być Raclette czy jakoś tak ;)

ostry

P.S. też do kupienia w marketach

1. Data: 2000-12-14 08:41:14

Od: "Agnes" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz sprawdzilam: ziemniaczki po owerniacku robi sie z serem Cantale -
serem z krainy wulkanow czyli Owernii.

--
Agnes
http://www.koneser.pl

1. Data: 2000-12-14 09:53:53

Od: a...@m...com.pl (Agnieszka Stańczyk) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-12-14 18:24:47

Od: m...@a...net.pl (Marek Czajkowski) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14 Dec 2000 10:53:53 +0100, napisales w pl.rec.kuchnia co
nastepuje:

Dokladnie w przepisie podano nazwe: Fome de Cantal

W jakim supermarkecie do kupienia i czy naprawde nie da sie go
zastapic?

BTW, Czy widzieliscie juz w polskich sklepach ser mozzarella firmy
Barone ?

--
----
-WIRTUALNY SERWER DEDYKOWANY-

1. Data: 2000-12-15 07:46:50

Od: a...@m...com.pl (Agnieszka Stańczyk) szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 14 Dec 2000 10:53:53 +0100, napisales w pl.rec.kuchnia co
> nastepuje:

Sosnowcu. Nie jest zla, plywa w niewielkiej (niestety) ilosci serwatki i
jest nieco ostrzejsza w smaku niz Santa Lucia firmy Galbani, ale za to o
polowe tansza.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Lekko i latwo oraz przyjemnie
Watrobka wieprzowa.
Awokado
Prosba o salatke
Serwis Makaron i przepis na 50* tydzień br.