zimno...

1. Data: 2012-07-09 10:15:34

Temat: zimno...
Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Taki temat o tej porze roku na pewno zmusza do kliknięcia, prawda? ;)

Zimno jest, ale zimą. I to zimno ja diabli (siedzimy w mieszkaniu pod
kocami, termometr wskazuje przy ziemi 16 stopni, a na wysokosci glowy 19).
Powodem są kompletnie nieszczelne okna i drzwi balkonowe. Wieje na
połączeniu framug ze ścianami, dodatkowo drzwi balkonowe są wypaczone tak,
że nie pasują do framugi i w efekcie jest nawet miejsce przez które mogę
przełożyć słomkę na zewnątrz mieszkania.

I przez te wszystkie dziury wieje.

Teraz mam zamiar tym się zająć i wymienić okna i drzwi balkonowe. Mam
jednak pytanie do Was, bardziej doświadczonych - czy na pewno to ja mam za
to płacić?

Mieszkanie jest moje, własnościowe, czynsz płacę w spółdzielni. Jestem
pierwszym właścicielem, kupione z 15 lat temu.

Niestety nie wiem, czy dziury były od zawsze, na początku w nim nie
mieszkałem.

Dlaczego zgaduję, że to nie ja, a spółdzielnia powinnna wymienić okna?
Jakby nie było dziury między framugą a betonem to raczej wynik złego
wykonania. Dobrze myślę? Czy mogę domagać się by wymienili na własny koszt
lub przynajmniej współfinansowali taką wymianę?

Będę wdzięczny za wszelkie rady.

--
pozdrawiam, Konrad Karpieszuk http://tradematik.pl

2. Data: 2012-07-09 10:47:45

Temat: Re: zimno...
Od: Einstein <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 12:15, Konrad Karpieszuk pisze:
> [...]
> wykonania. Dobrze myślę? Czy mogę domagać się by wymienili na własny koszt
> lub przynajmniej współfinansowali taką wymianę?

Witam
Najlepiej zadzwonić do spółdzielni bądź administracji i bezpośrednio
zadać im to pytanie. Wiem, że można było wymienić sobie okna na własny
koszt, a potem odliczać to np. od funduszu remontowego. Najlepiej
dowiedzieć się u źródła.

3. Data: 2012-07-09 11:51:19

Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 12:47, Einstein pisze:
> Najlepiej zadzwonić

Tylko niech nie dzwoni czasem bo go będą zbywać... żadnych telefonów.
Musi napisać pismo i to jak najszybciej póki daleko do zimy.
Niech idzie najlepiej do rzecznika konsumentów (jest w każdym powiecie),
ktory mu pomoże napisać takie pismo i w ogóle wytłumaczy mu ewentualnie
jakie są różnice między własnością a własnością spółdzielczą.
Tylko na pismo w której powoła się na jakieś podstawy prawne dostanie
odpowiedź a urzędnik w spółdzielni będzie musiał się dobrze zastanowić
co napisać i będzie musiał się także powołać na jakieś prawo/statut ect.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

4. Data: 2012-07-13 21:24:32

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Dlaczego zgaduję, że to nie ja, a spółdzielnia powinnna wymienić okna?
> Jakby nie było dziury między framugą a betonem to raczej wynik złego

Źle. Tej dziury nie było tam wcześniej.

> Będę wdzięczny za wszelkie rady.

Nie trolluj więcej.

--
JK

Jaki typ lampy do łazienki
chlodzenie powietrza & grzanie wody - gotowe rozwiazanie?
k.... p..... już się zbliża, Już puka do twych drzwi.
Kuchenka gazowa czy elektryczna
domek holenderski jaka farba