zimny sos do ziemniakow

1. Data: 2003-08-07 08:31:41

Temat: zimny sos do ziemniakow
Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj na obiad chcę zrobic ziemniaki w mundurkach a do nich podać sos. I
mam problem. Nad morzem sprzedaja takie gorące ziemniaki w folii aluminiowej
i polewaja je roznymi sosami. Niestety nie pamietam co to były za sosy. Czy
bedzie pasował z twarozku z dodatkiem czosnku? A moze ktos ma doswiadczenia
z takimi sosami?

Edyta

1. Data: 2003-08-07 08:40:30

Temat: Re: zimny sos do ziemniakow
Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl> szukaj wiadomości tego autora

nad morzem był z sałatkami - śledziowymi, jarzynowymi i tym podobne wariacje
ja robiłam ze śledziową
Kama

1. Data: 2003-08-07 09:01:20

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dzisiaj na obiad chcę zrobic ziemniaki w mundurkach a do nich podać
sos.
> A moze ktos ma doswiadczenia
> z takimi sosami?
Niedawno robiliśmy sos cytrynowy, ale nie pamiętam proporcji. Wiem, że
było tam masło, jaja, cukier, sok z cytryny. Może ktoś zna i podpowie?

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-08-07 09:21:57

Od: "Sylka" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli chodzi o mnie to ja do ziemniaków w mundurkach jem TYLKO twarożek z
czosnkiem. Pycha!!!!

--
Pozdrawiam Sylwia

1. Data: 2003-08-07 10:02:30

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Czy
> bedzie pasował z twarozku z dodatkiem czosnku? A moze ktos ma

Polecam z tzatziki.

1. Data: 2003-08-07 10:04:48

Od: "acinwożdżd" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> Polecam z tzatziki.
Tzatziki to chyba bardziej pasują do mięsa, a nie do pyrek.
acinwozdzd

1. Data: 2003-08-07 10:41:10

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "acinwożdżd" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tzatziki to chyba bardziej pasują do mięsa, a nie do pyrek.
> acinwozdzd

Grecy jedza tzatziki z frytkami, ziemniakami pieczonymi i ogolnie ze
wszystkim.

Mor.

1. Data: 2003-08-07 11:32:03

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Morrigan" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Grecy jedza tzatziki z frytkami, ziemniakami pieczonymi i ogolnie ze
> wszystkim.

Zgadza sie. Mozna go tez laczyc z plackami ziemniaczanymi, grzankami
itp...mniam ;)

1. Data: 2003-08-07 11:38:25

Od: "beny76" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

do pyrek tylko GZIK. nie tak dawno omawiany.
pozdr. beny76

1. Data: 2003-08-07 11:52:29

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta wrote:

> [...]
> i polewaja je roznymi sosami. Niestety nie pamietam co to były za sosy.

mozesz poeksperymentowac z dowolnymi mieszkankami na bazie jogurtu (ja zawsze
uzywam bakomy, bo najgestszy)
np. ostatnio do duzego jogurtu bakomy wrzucilem: lyzke majonezu, lyzke
musztardy, wcisnalem odrobine cytryny, dodalem sporo papryki slodkiej (czubata
lyzeczke) i garc pokrojonej natki pietruszki i lisci swiezej miety i wcisnalem
duzy zabek czosnku
wyszedl nawet ciekawy smak
a jesli ktorys ze skladnikow ci nie odpowiada zastap go czyms innym
(np.pietruszke-szczypiorkie) lub pomin :)))
a proponowane ci przez innych tzatzyki tez doskonale pasuja :)))
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU