złamanie nogi i rechabilitacja

następny post »
From: "Joanna Pieńkowska" <j...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: złamanie nogi i rechabilitacja
Date: Thu, 10 Mar 2005 11:55:19 +0100

Witam szanownych grupowiczów,

mam problem i może ktoś z was będzie umiał mi pomóc. Pod koniec stycznia
jeżdżąc na łyżwach złamałam sobie nogę. Złamanie okazało się na tyle poważne
że 5 dni przeleżałam w szpitalu a lekarz zastanawiał się czy nie operować
tej nogi. Jednak po zastanowieniu doszedł do wniosku że operacja jest
zbędna. W wypisie ze szpitala mam napisane:

złamanie podudzia łącznie ze stawem skokowym, złamanie kostki bocznej i
tylnej krawędzi kości piszczelowej prawej.

Założono mi gips podudziowy który nosiłam 6 tygodni. W tej chwili od dwóch
dni nie mam już gipsu. Jako zalecenie dostałam jeszcze dwa tygodnie
chodzenia o kulach i nie obciążania tej nogi. Nie dostałam skierowania na
żadną rehabilitacje. Nie wiem co dalej mam robić. Lekarz który mnie
przyjmował powiedział że jest to poważne złamanie. Więc się teraz
zastanawiam czy jednak nie powinnam uzyskać jakiejś rehabilitacji. Czy nie
będę potem utykała. Co mam dalej robić z tą nogą?

Pozdrwaim i z góry dziękuje za pomoc

Joanna