zlew granitowy - czym czyścić

1. Data: 2007-11-27 12:11:21

Temat: zlew granitowy - czym czyścić
Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam zlew kuchenny z mielonego granitu czy jak tam się to nazywa. Marka
Deante. Kolor jasny, więc od resztek kawy, herbaty itp. rzeczy wylewanych do
zlewu porobiły się na nim ciemne plamy. Czym je usunąć? Czy np. posypanie
proszkiem do czyszczenia i szorowanie twardą plastikową szczotką załatwi
sprawę? Nie uszkodzi zlewu, nie porysuje powierzchni?

Piotr

2. Data: 2007-11-27 12:55:30

Temat: Re: zlew granitowy - czym czyścić
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> posypanie proszkiem do czyszczenia i szorowanie twardą plastikową szczotką
> załatwi sprawę? Nie uszkodzi zlewu, nie porysuje powierzchni? Piotr

Ja posypuję wnętrze takiego samego zlewu (Franke) zwykłym proszkiem do
prania białych thanin (sporo, ilość jak na pranie), wlewam odrobinę wody
tworząc pastę, którą rozsmarowywuję po powierzchni miękim zmywakiem i trochę
tym zmywakiem-szmatką pocieram specjalnie brudne miejsca. Na koniec daję tej
mieszaninie podziałać przez kwadrans, albo dłużej. Potem spłukuję ciepłą
wodą, a zlew na ogół wraca do stanu fabrycznej nowości.
W żadnym wypadku nie wolno porysować zlewu proszkami szorującymi, bo już nie
dadzą się potem doczyścić jak brud się wgryzie w te zarysowania!

Pozdrowienia!
Tadeusz

3. Data: 2007-11-27 14:23:35

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:
> [...]
> proszkiem do czyszczenia i szorowanie twardą plastikową szczotką załatwi
> sprawę? Nie uszkodzi zlewu, nie porysuje powierzchni?

Zielony domestos. Bez wysiłku i szorowania.

Pozdrawiam
Krzysiek

4. Data: 2007-11-28 12:40:42

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zielony domestos. Bez wysiłku i szorowania.

na moj zlew nie dziala domestos

5. Data: 2007-11-28 13:31:45

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata pisze:

> na moj zlew nie dziala domestos

Ale domestos działa na brud a nie na zlew :) Nie wiem zatem, w jaki
sposób Twój zlew jest zabrudzony, skoro zielony domestos tego nie rusza.
Może to po prostu odbarwienie a nie brud.

P.S. ZIELONY Domestos

Pozdrawiam
Krzysiek

Zmywarka -OPINIE
KTO MA KUCHENKĘ GORENJE K 7710 W ??
Napowietrzacz pod prysznic ?
....technika czyszczenia
Tabletki Calgonit - od kogo na Allegro kupic?