zlewozmywak granitowy - gdzie?

1. Data: 2007-08-21 17:47:56

Temat: zlewozmywak granitowy - gdzie?
Od: Paweł Lasecki <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie

Tym razem - w związku z remontem kuchni - przeymierzamy się do zmiany
zlewozmywaka. Ponieważ nowa wersja kuchni będzie znacznie bardziej
"upakowana", potrzebny jest nam zlewozmywak półtorakomorowy.

A teraz problem: ktoś wie, gdzie można nabyć taki "granitowy"
zlewozmywak (cudzysłów celowy, bo wiem, że te naprawdę granitowe
kosztują ładny grosz), półtorakomorowy, w kolorze czerwonym lub
piaskowym? Najlepiej w Warszawie, chociaż ewentualna sprzedaż
wysyłkowa przez internet też wchodzi w grę...

Znalazłem taką aukcję na allegro:
http://www.allegro.pl/item228128062_zlew_zlewozmywak
_deante_1_i_1_2_kom_brazowy_.html

I w zasadzie to jest to, co mnie interesuje. Ale kolor nie ten:
według tego pseudowzornika zamieszczonego na aukcji odpowiadałby mi
kolor terracotta lub piaskowy.

2. Data: 2007-08-22 08:45:16

Temat: Re: zlewozmywak granitowy - gdzie?
Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piaskowym? Najlepiej w Warszawie, chociaż ewentualna sprzedaż
> wysyłkowa przez internet też wchodzi w grę...

Blanco ma promocję - tylko nie wiem czy na wszystkie modele - za 1,5 kompry
z ociekaczem i armaturą odpływowo-przelewową zapłaciłem 999 PLN w Lublinie.

--=olo=--

3. Data: 2007-09-05 14:13:26

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sie, 19:47, Paweł Lasecki <m...@n...com> wrote:
> [...]

> piaskowym? Najlepiej w Warszawie, chociaż ewentualna sprzedaż
> wysyłkowa przez internet też wchodzi w grę...

Ja zrobiłem tak:
Upatrrzyłem sobie zlew na Bartyckiej (potem upewniłem się w necie na
www.ewabymail.pl) i rozesłałem po firmach zapytanie o cenę.
Najkorzystniej wyszło mi w Łomiankach w firmie Armasan (Pani Alicja,
tel 22 751 0444), 15% rabatu w stosunku do ceny katalogowej. Upomnij
sie o rabat i już, od tej pory tylko tam kupuję.

_
Marek

parkiet do łazienki
zmywarka Candy nie pobiera wody