złodzieje prośba o radę

1. Data: 2008-02-27 12:31:23

Temat: złodzieje prośba o radę
Od: pawel <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
ostatniej nocy pożegnałem kilka tui i kilka cisów
posadzone 2 lata temu miały sie całkiem dobrze ale niestety komus sie
bardzo spodobały :((
ponieważ boję sie że to był tylko taki złodziejski "rekonesans"
a drzewek jeszcze mam około 50 sztuk (zaczątek żywopłotu)
proszę doświadczonych grupowiczów o radę, podpowiedź jak się
zabezpieczyć przed takimi kradzieżami ?
myślałem może o jakimś odstraszającym oznaczeniu tych roślin ??
ale nie bardzo wiem czym/jak
z góry dziękuję za wszelaką pomoc i wskazówki
pozdrawiam
paweł

2. Data: 2008-02-27 15:43:54

Temat: Re: złodzieje prośba o radę
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

> proszę doświadczonych grupowiczów o radę, podpowiedź jak się
> zabezpieczyć przed takimi kradzieżami ?
> myślałem może o jakimś odstraszającym oznaczeniu tych roślin ??
> ale nie bardzo wiem czym/jak
Pomalować? Spryskać śmierdzidłem do choinek? Spiąć linką stalową aby się trudno
rozdzielało? Ale to wszystko ma wady...
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

3. Data: 2008-02-27 17:30:15

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> myślałem może o jakimś odstraszającym oznaczeniu tych roślin ??

Złodziej sprzedając klientowi-paserowi, powie,że już zaznaczone,
aby nikt nie ukradł.
Mirzan

4. Data: 2008-02-27 18:27:40

Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> jak się
> zabezpieczyć przed takimi kradzieżami ?

Może zostawić przy nich jakiegoś zmyślnego zwierza ;)

--
pzdr
bluszcz

5. Data: 2008-02-27 18:40:32

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> proszę doświadczonych grupowiczów o radę, podpowiedź jak się
> zabezpieczyć przed takimi kradzieżami ?

Taniej jest uczyć się na cudzych błędach...
Moi znajomi - posiadacze typowo letniskowej działki, znacznie
oddalonej od stałego miejsca zamieszkania,
w którą zainwestowali niemało ..., wykonali dwa "kroki":
1. Zaprzyjaźnili się z "najgorszymi" miejscowymi oprychami
2. Opryskali rośliny mieszaniną wapna z dosłownie rzecz nazywając -
ludzkimi odchodami i wodą. Proporcji nie podam,
bo nie znam, ale na pewno trzeba ostrożnie, by nie poparzyć roślin.

Z relacji mych znajomych wiadomo mi, że znacznie skuteczniejszą była
metoda nr.1, choć druga była mocno odczuwalną !!

Życzę powodzenia!
Magda

6. Data: 2008-02-27 18:48:44

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Złodziej sprzedając klientowi-paserowi, powie,że już zaznaczone,
> aby nikt nie ukradł.
> Mirzan

Kupisz?
pozdr. Jerzy

7. Data: 2008-02-27 18:51:52

Od: "mitzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupisz?
> pozdr. Jerzy

Nie, dziękuję. Ja umiem uprzejmie odpowiedzieć,że dziękuję, od złodziei
nie kupuję. Czy to była propozycja biznesowa?
Mirzan

8. Data: 2008-02-27 19:25:59

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Złodziej sprzedając klientowi-paserowi, powie,że już zaznaczone,
> aby nikt nie ukradł.
> Mirzan

Zazwyczaj taki złodziej jest od razu paserem.
pozdr. Jerzy

9. Data: 2008-02-27 20:12:27

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zazwyczaj taki złodziej jest od razu paserem.
> pozdr. Jerzy

Tak,i kupuje sam od siebie, to co wcześniej ukradł.A jak się targuje...
Pozdrawiam.Mirzan

10. Data: 2008-02-27 20:26:19

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Tak,i kupuje sam od siebie, to co wcześniej ukradł.A jak się targuje...

Widocznie zbyt długo przebywał pod ziemią kiedy świeciło słońce.
:-0
pozdr. Jerzy

Kordianka - winorośl
Ach, tak bym sobie poszla na spacer polami i miedzami...
pietruszka
Trawa papmasowa
Sprzedam Husqvarna 357XP(nowa) raz uzyta