zlosliwe posty

1. Data: 2000-10-24 16:21:51

Temat: Re: zlosliwe posty
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"roger" <r...@e...put.poznan.pl> wrote in message
news:8t49om$evi$1@rymunda.torun.pdi.net...
> TU to znaczy gdzie? Przecie grupa jest tylko wirtualnym zebraniem
> korespondencji na słabo powišzane tematy.
> Czytasz różnych ludzi i odzywasz się do tych którzy Ci się podobajš. To
> właœnie jest piękne, że gupki nie sš w stanie Cię przekrzyczeć. Puszczasz
> mimo.

Otóż to - widze, że masz prawidłowe podejście.
Każdy nowy czymprędzej się powinien tego o newsach nauczyć:
nie ma obowiązku czytania wszystkiego i wszystkich, nie ma
obowiązku odpisywania na wszystkie zaczepki - każdy dyskutuje
z kim chce dyskutować i o czym chce dyskutować.
Jest jeszcze kill-file za pomoca którego coponiektórych można
całkiem usunąć sobie z pola widzenia jak bardzo zajdą za skórę.
Jak nie wiesz co to takiego to chętnie Ci Margotko pomoge ustawić czytnik.

1. Data: 2000-10-24 16:35:43

Od: "Ancia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi sie, ze nie zrozumialas do konca postu na ktory odpisywalas. Tu
> nie chodzi o grupe pl.sci.psychologia tylko generalnie o grupy dyskusyjne
> Margotka wcale sie nie skarzy tylko zastanawia sie dlaczego ludzie sa na
> grupach dyskusyjnych tacy a nie inni.

A tak, masz racje. Po prostu nie przeczytam dokladnie, nawet takim wybitnym
mozgom jak moj sie zdarza. Sorry!
Ania

1. Data: 2000-10-24 17:24:32

Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
margotka wrote in message news:8t3vfe$ej0$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> czesc,
> zastanawia mnie jedna rzecz, z ktora na grupach dyskusyjnych spotykam sie
> nagminnie. czasami ktos napisze sobie jakis niewinny post i w chwile pozniej
/.../

Pamiętaj Margoś, że wszystko jest względne, a w szczególnosci bardzo subiektywne
mogą byc Twoje spostrzeżenia i oceny. Ja to wiem - dlatego jestem bardzo ostrożny
we własnych ocenach. Jeśli Tobie coś wygląda niewinnie - wcale nie musi takim być
w ocenie innych. A każdy ma prawo do własnych ocen. Sam zostanie za to oceniony.

I druga rzecz nie mniej ważna. Nie ma nic gorszego jak generalizacje, a mówiąc
po polskiemu;) uogólnienia. Aby je czynić trzeba mieć naprawdę sporo wiedzy
i doświadczenia. W przypadku grupy dyskusyjnej niezbędnym składnikiem tego
doświadczenia jest staż przebywania na grupie mierzony nie tylko ilością wysłanych
postów (ważniejsze od mówienia jest słuchanie!).
Z tego co widzę - Nowa Sympatyczna Grupowiczko - jesteś autorką 1szt. - słownie
jednego postu na grupę psp.
Przykro mi, że taki niezbyt chyba fortunny debiut sobie sporządziłaś, ale...
grupa jest bardzo tolerancyjna. Nie stało się przecież nic złego.
Nawet Ci ochoczo przyklaśnieto ;)).

Życzę Ci powodzenia i wielu udanych wystąpień na psp.

Steerpik
- - - - - -
Zanim pomyślisz - napisz! Czas ucieka.
Nie ma to jak czytać w cudzych myślach ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2000-10-24 18:26:37

Od: "Konik Bujany" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com>

Ludzie na grupach dyskusyjnych są dokładnie tacy sami jak w życiu.
Nie, ludzie nie zachowują się tutaj tak, jak zwykle.
Jedni mili i uprzejmi a inni tylko dokuczają i wilkiem patrzą...
Tylko, że nie są to Ci sami, którzy zwykle tak robią.
Nie szukajcie w newsach sztuczności:
Kiedy one są sztuczne.
te ralizm, tacy właśnie są ludzie.
A tego akurat nie rozumiem.

1. Data: 2000-10-24 19:05:34

Od: "Makumba" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo tutaj kazdy byc zunifikowany i myslec i czuc, ze on miec tyle
samo praw co reszta i pokazywac, ze nie ma madrzejszych, co
najwyzej glupsi...

----
Moj ojciec makumba byc krolem wioski
A my tu robic analizy i wyciagac wnioski

1. Data: 2000-10-24 20:02:58

Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
Ancia <a...@g...pl> wrote in message news:8t48nj$jkl$4@news.tpi.pl...
/.../

No proszę! Znalazł się jeszcze jeden adres !!:)
Skoro tak ci zależy na tym by jednak "pewne osoby" cie widziały, to OK -
poznaj dobroć Steerpika. Wiesz co to jest kwarantanna?
Uważaj więc co piszesz - kiedys jeszcze spostrzeżesz ile zawdzięczasz
temu wrednemu Steerpikowi z psp.

Powodzenia.

1. Data: 2000-10-24 22:13:58

Od: "Konrad Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A tego akurat nie rozumiem.
Chodzilo mu o to, ze wszyscy sa tutaj realni
i posty odzwierciedlaja ich rzeczywista nature.

PS. jak bedziesz mu odpisywal to powiedz, ze ja tez sie nie zgadzam

1. Data: 2000-10-25 07:02:46

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "roger" <r...@e...put.poznan.pl> wrote in message
Puszczasz

> Otóż to - widze, że masz prawidłowe podejście.

Danke Schoen

> [...]
> całkiem usunąć sobie z pola widzenia jak bardzo zajdą za skórę.
> Jak nie wiesz co to takiego to chętnie Ci Margotko pomoge ustawić czytnik.

A to ja też chętnie posłucham. A jak jesteśmy w tych tematach - co się
dzieje z ogonami? Wysyłam w ISO, część postów rawidłowo odbieram, poza listą
moje ogony są OK - a popatrz na cytat ze mnie powyżej. O co chodzi, o co
chodzi?

rgr

1. Data: 2000-10-25 07:04:35

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Makumba" <a...@p...wp.pl> wrote in message
> Bo tutaj kazdy byc zunifikowany i myslec i czuc, ze on miec tyle
> samo praw co reszta i pokazywac, ze nie ma madrzejszych, co
> najwyzej glupsi...

A że jestem też dość nowy to czy mógłbym w drodze wyjątku poprosić o
przetłumaczenie tego tekstu z polskiego na "nasz" ?

rgr

1. Data: 2000-10-25 07:41:01

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo tutaj kazdy byc zunifikowany i myslec i czuc, ze on miec tyle
> samo praw co reszta i pokazywac, ze nie ma madrzejszych, co
> najwyzej glupsi...

:-))))

Osobowość
Uczyć się od kota