zlote ziarna przenicy

1. Data: 2006-04-21 12:40:52

Temat: zlote ziarna przenicy
Od: "1.org.pl Member" <3...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos z was próbowal odzywiac sie tylko i wylacznie ziarnami
przenicy dajmy na to przez okres okolo jednego tygodnia albo dwóch?
bardzo interesuje mnie monodieta na przenicy i generalnie
wlasnicwosci zdrowotne tych cudownych i blogoslawionych z kosmosu
zlocistych ziaren. pozdrawiam

2. Data: 2006-04-21 12:59:41

Temat: Re: zlote ziarna przenicy
Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

1.org.pl Member schrieb:
> [...]
> bardzo interesuje mnie monodieta na przenicy i generalnie
> wlasnicwosci zdrowotne tych cudownych i blogoslawionych z kosmosu

tylko trzeba uważać, bo nadmierna konsumpcja negatywnie wpływa na
ortografię.

Waldek

3. Data: 2006-04-21 13:29:31

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

1.org.pl Member wrote:

> [...]
> bardzo interesuje mnie monodieta na przenicy i generalnie
> wlasnicwosci zdrowotne tych cudownych i blogoslawionych z kosmosu

B?ogos?awien'stwo kosmosu najwyraz'niej szkodzi na pisownie; :>
Jedzenie pszenicy przez 3 tygodnie to znana dieta oczyszczaja;ca,
poprawia cere;, ale jak na takie umartwienie to dla mnie troche; za ma?o.

http://krycha.kofeina.net choc' nie be;dzie to pewnie mys'l z?ota:
Najpie;kniejsza; muzyka; przed snem
jest mruczenie szcze;s'liwego kota. (F.Klimek)

4. Data: 2006-04-21 16:47:34

Od: "Jedrek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jedzenie pszenicy przez 3 tygodnie to znana dieta oczyszczaja;ca,
> poprawia cere;, ale jak na takie umartwienie to dla mnie troche; za

tak samo jak zle kodowanie

Jedrek

5. Data: 2006-04-21 17:12:29

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

1.org.pl Member wrote:

> [...]
> bardzo interesuje mnie monodieta na przenicy i generalnie
> wlasnicwosci zdrowotne tych cudownych i blogoslawionych z kosmosu

To nie jest grupa na zadreczanie innych swoja ideologia. Wiekszosc z nas
nie podziela twojej specyficznej psychozy, wiec sie z nia przenies tam,
gdzie ktos ja podziela.

A poza tym google twoim przyjacielem,

http://www.google.pl/search?hl=en&q=wlasciwosci+zdro
wotne+pszenicy&btnG=Google+Search

6. Data: 2006-04-21 17:15:59

Od: "Wielki DŻU" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
wiadomości

> To nie jest grupa na zadreczanie innych swoja ideologia.

A ten nieśmiertelny przepis na ciasto bananowe!
I w kółko ... o lawendzie?

http://plazy.w.interia.pl/snd/snd_r_ameryk.mp3

Wielki DŻU

7. Data: 2006-04-21 17:56:41

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Uzytkownik "1.org.pl Member" <3...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> [...]
>bardzo interesuje mnie monodieta na przenicy i generalnie
>wlasnicwosci zdrowotne tych cudownych i blogoslawionych z kosmosu

Pal mniej trawy, dobra rada

8. Data: 2006-04-21 20:57:48

Od: "1.org.pl Member" <3...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adrian napisal:

> Pal mniej trawy, dobra rada

Spoko, nie pale! Ja myslalem, ze jestem Bogiem i ze moge
wszystko, a tu ktos mnie opieprza o to, ze robie bledy
ortograficzne ;-) Na szczescie ja juz wiem jak mam sie obchodzic z
marazmem internetowym bo dowiedzialem sie tego na stronie
www.teozofia.org w czytelni w pieknej i bardzo madrej ksiedze o
nazwie "zlota ksiega" - która serdecznie wszystkim polecam. Z
pelnia milosci, zycze milego dnia! :-) I przepraszam za bledy.

9. Data: 2006-04-21 21:08:11

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 21 avril 2006 ŕ 19:56:41, dans <e2b6d2$660$1@news.onet.pl> vous écriviez
:

> Pal mniej trawy, dobra rada

podpisuje sie czterema kopytami :)

--
Niesz

10. Data: 2006-04-21 21:10:10

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 21 avril 2006 ŕ 22:57:48, dans
<1...@g...googlegroups.c
om> vous écriviez :

> Spoko, nie pale!

w takim razie moze za duzo tofu...

> [...]
> nazwie "zlota ksiega" - która serdecznie wszystkim polecam. Z
> pelnia milosci, zycze milego dnia! :-) I przepraszam za bledy.

tajniki diety wg "chinskiej teorii 5 przemian"
dieta kwaśniewskiego to ściema
Do początkujących optymalnych.
Slim Fast
Pseudonaukowa ściema żywieniowców